۰ نفر

هوشمندسازی فعالیت‌های نظام مهندسی معدن کلید خورد؛

گام ششم سند استراتژی نظام مهندسی معدن/ سامانه «سنم» رونمایی شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴
کد خبر: 460768
گام ششم سند استراتژی نظام مهندسی معدن/ سامانه «سنم» رونمایی شد

معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی معدن ایران امروز سه شنبه با حضور خبرنگاران و مسئولان سازمان از سامانه جامع نظام مهندسی معدن «سنم» رونمایی کرد.

اقتصادآنلایناکرم شعبانی؛ تقی نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن، رضا کشاورزی معاون توسعه و برنامه ریزی، امیراسماعیل شاهسوارانی مدیر حوزه ریاست و بلوری فرد مدیر فناوری اطلاعات سازمان، در مراسم رونمایی از این سامانه حضور یافتند.

بلوری فرد در آیین رونمایی از این سامانه توضیح داد: سامانه سنم دارای درگاه‌های مختلفی برای دریافت اطلاعات طبقه بندی شده از جمله ظرفیت اشتغال اعضا، مشاغل، احکام انتظامی، اطلاعات معادن ایران، گزارش‌های مسئولان فنی، اطلاعات مجوزهای معدنی و درگاه ویژه معدن کاران مواردی است که در این سامانه برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

بلوری فرد همچنین تصریح کرد: سامانه سنم با ارائه خدمات ثبت نام حقیقی و حقوقی و دریافت کارت و کلیه مراودات مالی اعضا، دریافت پروانه اشتغال (تمدید، تغییر، ارتقا)، ارجاع کار هوشمند، دریافت گزارش ماهانه مسئولین فنی، دریافت کلیه گزارش‌ها، قراردادها، طرح ها و ... از اعضای سازمان که مشغول به انجام یکی از مشاغل ارجاع داده شده و راه اندازی این سامانه به منظور بررسی و تایید یا اصلاح موارد موجود گامی بلند در بهره‌مندی از امکانات فناوری و هوشمندسازی در راستای چابک سازی سازمان در مسیر توسعه پایدار است.