۰ نفر

امام جمعه شهرستان مبارکه مطرح کرد:

پایبندی فولاد مبارکه به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
کد خبر: 459911
پایبندی فولاد مبارکه به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

امام‌جمعه مبارکه گفت: در شرایط سخت تحریم و شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مشاغل، کسب‌وکارها، درآمدها و توسعه با مشکلات جدی مواجه شده است، اینکه در فولاد مبارکه تولید و توسعه‌ها همچنان به قوت خود باقی مانده بسیار باارزش است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی امام‌جمعه مبارکه در دیدار با ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: در شرایط خاص کشور در سال جهش تولید، تحقق منویات مقام معظم رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه شاهدیم که فولاد مبارکه علاوه بر کسب توفیقات چشمگیر در تولید فولاد، به تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز با جدیت بیشتر پایبند است.

وی اظهار داشت: شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه به‌دلیل گستردگی، تنوع کاری، با خطرات متعددی مواجه‌اند، ولی ما شاهد آن هستیم که از بسیاری از خطرات پیشگیری و تعداد زیادی هم ختم به خیر می‌شود و این امر در نتیجه رویکرد مدیریت این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از آحاد مختلف جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده بهینه از آن تأکید و اظهار کرد: اینکه فولاد مبارکه در دو شهرستان هم‌جوار خود، جهت احداث شبکه فاضلاب و جمع‌آوری، تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه‌شده در چرخه تولید و آبیاری فضای سبز خود اقدام نموده، علاوه بر برکات دنیوی، اجر اخروی نیز در پی دارد؛ چراکه در آیات و احادیث زیادی از آب به‌عنوان مایه حیات یادشده است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود توسعه فرهنگی شهرستان مبارکه را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه تعاملات فولاد مبارکه با شهرستان در این زمینه نیز باید توسعه یابد، گفت: ازآنجا که فولاد مبارکه به‌عنوان یک همسایه متعهد همواره به توسعه منطقه پیرامونی خود در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته است، به نظر می‌رسد باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر از ظرفیت‌های فولاد مبارکه در توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان استفاده شود تا از این طریق شاهد رشد تعالی فرهنگی جامعه باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در نظر داشته باشند همه مسولان قدردانِ اقدامات، دستاوردها و خدمات فولاد مبارکه هستند؛ به همین سبب نباید جهادگران خط مقدم تولید فولاد کشور در هنگام سختی‌ها، تحریم‌ها و طعنه‌زنی‌های بدخواهان و دشمنان قد خم کنند.

در این دیدار ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با ارائه گزارش مبسوطی از دستاوردهای شرکت در چهارماهه نخست سال جاری گفت: رویکرد مدیریت ارشد شرکت فولاد مبارکه به‌گونه‌ای است که با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که تحریم و شیوع ویروس کرونا برای اقتصاد و جامعه به همراه آورده، همواره نقطه اتکا و یاری‌رسان مسولان و مردم باشد.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد امام‌جمعه شهرستان مبارکه برای حمایت از توسعه فرهنگی و مذهبی این شهرستان تصریح کرد: فولاد مبارکه همواره با نگاه ملی به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند بوده و در حوزه‌های یادشده نیز آماده همکاری بیشتر با امام‌جمعه محترم و سایر مسئولین دلسوز شهرستان است.