۰ نفر

به مناسبت روز درختکاری؛

مدیرعامل کاغذسازی کاوه دو اصله نهال غرس کرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 705063
مدیرعامل کاغذسازی کاوه دو اصله نهال غرس کرد

امیرسامان اسفندیاری: باعت افتخار و خرسندی ماست در شرکتی خدمتگزار هستیم که دوستدار درخت و محیط زیست است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و رجبعلی احمدی دونچالی عضو هیات مدیره به همراه جمعی از مدیران این شرکت به مناسبت فرا رسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور در کارخانه کاغذسازی کاوه ۲ اصله نهال در محوطه فضای سبز غرس کرد.

اسفندیاری با اشاره به این موضوع که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه هر انسانی است گفت: همه ما باید بدانیم در مقابل محیط زیست مسئولیت داریم و برای حفظ و ارتقای آن چه در محیط کار و چه محیط زندگی در هر کجای ایران عزیز که هستیم باید کوشا باشیم.

مدیرعامل چکاوه با یادآوری فلسفه تولید محصول این شرکت با عنوان " کاغذسازی کاوه، دوست درخت و محیط زیست" افزود: خرسندیم در شرکتی خدمتگزار مردم هستیم که دوست درخت و محیط زیست است و در فرایند تولید کاغذ از قطع درختان استفاده نمی‌کند بلکه با جمع‌آوری و بازیافت ضایعات کارتن و مقوا از سطح شهرها هم به برگشت کاغذ به چرخه تولید محصول کمک می‌کند و هم محیط زیست را از مشکلات دفن این مواد نجات می‌دهد. آنچنان که در فرایند تولید کاغذ بازیافتی به ازاء تولید یک تن کاغذ از قطع ۱۷ اصله درخت جلوگیری می‌شود. این شرکت سالانه ۴۶۰ هزار درخت را برای طبیعت حفظ می نماید.

لازم به ذکر است ۱۵ اسفند، روز ملی درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است.

کاغذسازی کاوه (نماد بورسی چکاوه) از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه دو اصله نهال غرس کرد

مدیرعامل کاغذسازی کاوه دو اصله نهال غرس کرد