۰ نفر

تقدیر وزیر کشور از مدیرعامل شرکت ملی مس

۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 676471
تقدیر وزیر کشور از مدیرعامل شرکت ملی مس

وزیر کشور در سفری یکروزه به آذربایجان شرقی از بخش های مختلف نمایشگاه رینوتکس تبریز بازدید کرد و توصیه های خود را نسبت به فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه مطرح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، احمد وحیدی روز دوشنبه (۲ آبان ۱۴۰۱) به تبریز رفت تا همراه با عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان استانی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری تبریز رونمایی و دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی «رینوتکس ۲۰۲۲»و ایستگاه لاله خط ۱ مترو تبریز را افتتاح کند.

وزیر کشور در افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه حرکت علمی ما به پرچمداری رهبر معظم انقلاب امروز به نقطه بسیار باارزشی رسیده است، گفت: فاصله ما از فناوری نوین دنیا روز به‌روز کمتر می‌شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه جوانان ما با پافشاری بر روی ایده هایشان به دستاورد بزرگی می رسند و ما فقط در تجاری سازی و فروش کمی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: ایران امروز بی پروا و پرتلاش با بسیج همه ظرفیت های علمی وارد حوزه های جدید علمی و فناورانه می شود.

پس از این سخنرانی، وزیر کشور از بخش های مختلف این نمایشگاه که درپنج بخش ایده‌های فناورانه (طرح‌های استارتاپی)، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات و خدمات دانش‌بنیان، خدمات تجاری‌سازی و مشاوره و نیازمندی‌های فناورانه برپا شده بود، بازدید کرد و با مسئولان آن به تبادل نظر پرداخت.

یکی از این غرفه ها، غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران بود که  وحیدی پس از شنیدن توضیحات مسئولان این غرفه از شرکت هایی که به خودکفایی و تقویت تولید داخلی کمک می کنند، تقدیر کرد.

وی در این غرفه همچون غرفه های دیگر، از شخص یا مسئول خاصی از این شرکت نام نبرد و به طور کلی از تلاش های انجام شده، تشکر کرد.