۰ نفر

مدیر کارخانه کاغذ سازی کاوه از دستیابی حداکثری اهداف پروژه خبر داد

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبر: 627201
 مدیر کارخانه کاغذ سازی کاوه از دستیابی حداکثری اهداف پروژه خبر داد

مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه، استمرار تولید در طول سال و افزایش کیفیت محصول را به عنوان اهداف اصلی پروژه تعمیرات برشمرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پروژه تعمیرات اساسی پیش بینی شده کارخانه این شرکت با اهدافی چون: کاهش ضایعات در فرایند تولید، افزایش کمی و کیفی تولید محصول، کاهش مصرف انرژی، کاهش تعمیرات و توقفات پیش بینی نشده و بهره برداری مستمر از خطوط تولید در طول سال در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به انجام رسید.

شهرام رهنما، مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه در این ارتباط گفت: پروژه تعمیرات پیش بینی شده که از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود از تاریخ ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شد و بخش عمده آن که مربوط به تعمیرات خطوط تولید بود در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ به پایان رسید. بخش کوچک باقیمانده پروژه که به قسمت های اصلی تولید مرتبط نبود نیز طی روزهای اخیر به پایان رسید.

رهنما با اشاره به روند تعمیرات گفت: ما در فرایند تعمیرات پیش بینی شده بر اساس قابلیت اطمینان به مواردی چون: احیا، زیبا سازی، ترمیم، نوسازی، ارتقا، جایگزینی، بازگردانی و اصلاح تمامی بخش های مرتبط با تولید پرداختیم. این بخش ها، مکانیک، برق، ابزار دقیق، تاسیسات و دیگر قسمت ها را شامل شده است.

مدیر کارخانه کاغذسازی کاوه افزود: در فرایند تولید، همواره با توقف خطوط تولید و تعمیرات پیش بینی نشده، مواجه هستیم. هر چقدر که بتوانیم این موارد را کاهش دهیم، به استمرار تولید و افزایش کیفیت محصول کمک کرده ایم. در این پروژه، هدف نهایی ما رسیدن به این دو مورد بود که با تلاش صادقانه همکارانم که در تعطیلات نوروز با تلاش خستگی ناپذیر و پشتکار قابل تقدیر، آستین همت بالا زدند و پروژه را انجام دادند، توانستیم این مهم را محقق نماییم.

توضیح اینکه کاغذسازی کاوه از شرکت های قدیمی و خوشنام صنعت بسته‌بندی کشور بوده، تولیدکننده کاغذ تست لاینر، فلوتینگ و قهوه ای است و با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد.

رهنما از دستیابی حداکثری اهداف پروژه خبر داد

رهنما از دستیابی حداکثری اهداف پروژه خبر داد