۰ نفر

بازدید انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸
کد خبر: 615043
بازدید انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران

اعضای انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه صنعت و معدن زاهدان بازدید کردند.

این بازدید « عطایی پور»، رییس دانشکده معدن دانشگاه امیر کبیر و عضو هیات مدیره انجمن معدن ایران، « افضل» استاد دانشگاه آزاد و عضو هیات مدیره انجمن معدن ایران و « اردوبادی» عضو هیأت مدیره انجمن معدن ایران از دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید کردند.

در فرآیند این بازدید، اعضای هیات مدیره انجمن معدن ایران از دستاورد‌های مجتمع های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون مطلع شده و با ظرفیت های استخراج، فرآوری و تولیدات مس هر مجتمع آشنا شدند.

نکته حائز اهمیت در این بین، اطلاع از نقش مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از پیشگامان پیشرفت ایران در سال جاری بود که با استقبال اعضای انجمن معدن مواجه شد.

در بخشی دیگر از این بازدید نیز دستاوردهای مدیریت آموزش شرکت مس در بخش های واقعیت افزوده و آموزش های مجازی مورد بازدید اعضا قرار گرفت که به اذعان حضار به عنوان خدمتی نوآورانه و پیشگامانه در عرصه صنعت شناخته شده و می تواند سرمشق دیگر مجتمع های صنعتی باشد.

همچنین این بازدید زمینه آشنایی بیشتر اعضا را با شرکت های تابعه شرکت ملی مس همچون «کانی مس»، «هلدینگ سرمایه گذاری سرچشمه» و «شرکت خدمات بازرگانی و فلزات غیرآهنی» فراهم نموده و خدمات پیشگامانه این مجموعه ها را به معرض نمایش درآورد.