۰ نفر

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری؛

ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبر: 608542
ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد

علی آقا محمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛آقا محمدی ، اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی دربومی سازی صنعت کشور دارد و به ویژه با تولید ریل ملی ، نشان داد که از نیروی انسانی متخصص و با تجربه ای برخوردار است .

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، رفع مشکلات تولیدی شرکت های مهمی همچون ذوب آهن اصفهان را بسیار ضروری و برای صنعت کشور حیاتی دانست و افزود : امیدوارم جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بتواند در بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد کشور نقش مهمی ایفا کند.

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از فعالیت های بومی سازی این شرکت ارائه داد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی بومی سازی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در اولویت اصلی قرار داده است و دستاوردهای آن نه تنها برای این شرکت بلکه برای کل صنعت کشور چشمگیر می باشد .

وی افزود : سیاست های بومی سازی این شرکت در پنج محور مشتمل بر تولید محصولات جدید ، بومی سازی در پروژه ها ، بومی سازی قطعات ، کمک به شرکت های مهندسی ساخت داخل و تدوین دانش فنی انجام می شود .

ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سالن همایش های هتل المپیک تهران در حال برگزاری است حضوری فعال دارد.

هد استمپینگ برای درج مشخصات فنی ریل ، دریچه اسلاید گیت پاتیل های فولاد و دریچه های کشویی تاندیش های ریخته گری و چرخ  و محور لکوموتیو از جمله دستاوردهای اخیر ذوب آهن در حوزه بومی سازی است که در این نمایشگاه ارائه گردید . همچنین این شرکت با انتشار دو ویژه نامه، کلیه دستاوردها و نیاز های خود در زمینه بومی سازی را ارائه نمود که در این نمایشگاه به فعالان این عرصه ارائه گردید.