۰ نفر

دومین دوره جشنواره فروش ویژه نوروزی برگزار می‌شود

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبر: 604241
دومین دوره جشنواره فروش ویژه نوروزی برگزار می‌شود

رییس اتاق اصناف ایران گفت: دومین دوره جشنواره فروش ویژه نوروزی با عنوان نمایشگاهی به وسعت ایران با همکاری اصناف برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، قاسم نوده فراهانی با اعلام آمادگی اصناف برای برگزاری دومین دوره جشنواره فروش ویژه نوروزی (نمایشگاهی به وسعت ایران) گفت: امسال فروش فوق العاده را به جای نمایشگاه‌های بهاره برپا می‌کنیم، البته این جشنواره مختص به صنوف توزیعی نیست و صنوف خدماتی از جمله تعمیرگاه‌ها نیز می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

وی افزود: همچنین لازم است تا تولیدی‌ها حتی بیشتر از توزیعی‌ها مشارکت داشته باشند و اقلام را با تخفیف در اختیار واحدهای توزیعی بگذارند این کار موجب می‌شود که با فروش بیشتر، آن تخفیفی که داده اند نیز جبران شود.

نوده فراهانی اظهار داشت: توصیه ما به واحدهای صنفی این است که در شب عید به مردم و مشتریان درصدی تخفیف دهند تا علاوه بر حمایت از مصرف کنندگانی که توان خریدشان پایین آمده است، بتوانیم رونقی به بازار داده و درصدی از رکود ناشی از شیوع کرونا را جبران کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم این جشنواره با همکاری و برنامه ریزی اتحادیه‌ها آنچنان خوب و موثر برگزار شود تا در سال‌های آینده به نمایشگاه‌های بهاره باز نگردیم آنچنان که برای همیشه برگزاری آن‌ها فراموش شود و آسیب‌هایی که طی سال‌های گذشته با برگزاری این نمایشگاه‌ها متحمل می‌شدیم را دوباره تجربه نکنیم.

بر اساس این گزارش، دومین جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی “نمایشگاهی به وسعت ایران” با هدف تقویت صنوف و همچنین عرضه کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب در شب عید برای رضایت‌مندی مصرف کنندگان توسط واحدهای صنفی دارای پروانه کسب منتخب سراسر کشور از یکم بهمن ۱۴۰۰آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و واحدهای صنفی منتخب پوسترهای متحدالشکلی را نصب می‌کنند تا مشتریان از شرکت آن واحد صنفی در طرح مذکور مطلع شوند