۰ نفر

عظیمیان در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل مطرح کرد؛

اراده قطعی شرکت فولاد مبارکه در اجرای سریعتر طرح تحول دیجیتال

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 531818
اراده قطعی شرکت فولاد مبارکه در اجرای سریعتر طرح تحول دیجیتال

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل گفت: شرکت فولاد مبارکه در تحقق طرح تحول دیجیتال مصمم است و اراده و عزم جدی خود را در این زمینه قرار داده است چرا که این موضوع یک ضرورت قطعی برای صنعت فولاد و سایر صنایع کشور است و استفاده از شبکه 5G و امضای تفاهم نامه مذکور در راستای ایجاد زیرساخت های هوشمندسازی، اراده قطعی فولاد مبارکه را در این زمینه نشان می دهد.

به گزارش  اقتصاد آنلاین، امروز، شنبه (۸ خرداد) تفاهم‌‍نامه ایجاد شبکه 5G میان شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل با هدف هوشمندسازی شرکت فولاد مبارکه امضا شد. این تفاهم‌نامه در راستای تحقق طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه به امضا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل رسید. همچنین قرارداد اولین فاز هوشمندسازی لجستیک به منظور حمل هوشمند سرباره میان دو شرکت ایریسا و ایرانسل هم امضا شد.

در این مراسم که در سالن مرکز تحقیقات شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، مدیرعامل فولادمبارکه، مدیرعامل ایرانسل به همراه شماری از معاونان و مدیران دو شرکت حضور داشتند.

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه اولین پروژه از ۲۲ پروژه طرح تحول دیجیتال است و امیدواریم سرآغاز همکاری شرکت فولادمبارکه با شرکت معظم، مردمی و جوانگرای ایرانسل باشد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در تحقق طرح تحول دیجیتال مصمم است و اراده و عزم جدی خود را در این زمینه قرار داده است چرا که این موضوع یک ضرورت قطعی برای صنعت فولاد و سایر صنایع کشور است و استفاده از شبکه 5G و امضای تفاهمنامه مذکور در راستای ایجاد زیرساخت های هوشمندسازی، اراده قطعی این شرکت را در این زمینه نشان می دهد.

وی افزود: امضا این تفاهم‌نامه و قرارگرفتن شرکت ایرانسل در کنار فولاد مبارکه پیام مهمی است برای همه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه IT که آن‌ها هم بیایند و در کنار ما قرار بگیرند و در این پروژه بزرگ تحول دیجیتال مشارکت کنند و در راستای ارتقای راندمان و بهره وری این واحد صنعتی اقدام کنند.

وی به همکاری بیشتر با شرکت ایرانسل پرداخت و گفت: با توجه به استقبال شرکت ایرانسل و شناختی که از این شرکت در زمینه ارتقاء سطح تکنولوژیک ارتباطی کشورمان داریم لذا این شرکت می تواند به عنوان همراه و همکار شرکت فولادمبارکه در کنار ما قرار بگیرد. 

عظیمیان تاکید کرد: امیدوارم طرح تحول دیجیتال با سرعت انجام شود و تغییرات مدیریتی کشور باعث تغییر در سرعت این پروژه نشود چراکه برای حضور با همین قدرت در بازارهای جهانی باید این طرح و زیرساخت های آن محقق شود و طرح تحول دیجیتال اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه سال گذشته برنامه ای پنج ساله در راستای هوشمندسازی این شرکت تعریف کرده است و در تلاش است با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی تبدیل شود. تفاهم نامه مذکور با ایجاد ساخت شبکه نسل پنجم توسط مدیران عامل فولاد مبارکه و ایرانسل در حوزه صنعت کشور برای اولین بار امضا شد. در همین روز امضای قرارداد هوشمند سازی حمل سرباره در شرکت فولاد مبارکه به ثمر نشست تا با انعقاد این تفاهم نامه اولین فاز هوشمندسازی لجستیک با امضای قرارداد اجرایی بین شرکتهای ایریسا و ایرانسل اجرایی شود.