۰ نفر

نیم نگاهی به آخرین یخچال فریزر شرکت دیپوینت

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷
کد خبر: 528785
نیم نگاهی به آخرین یخچال فریزر شرکت دیپوینت

دیپوینت این روزها در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر دیده می‌شود. شرکتی که در چند سال اخیر توانسته است به سرعت جایگاه خود را در بین تولید کنندگان ایرانی یخچال فریزر بدست بیاورد و به یکی از برندهای خوشنام این حوزه تبدیل شود.

شرکت گل آسای سرمای با نام تجاری دیپوینت تولید کننده یخچال فریزر ایرانی شناخته می‌شود، این شرکت محصولات خود را با تکنولوژی روز، کیفیت خوب و قیمت مناسب تولید کند. محصولات این شرکت بعضا مهندسی معکوس شرکتهای کره‌ای الجی و سامسونگ بوده و طراحی ظاهری شبیه به انها دارد. البته این شرکت تلاش کرده تا محصولات خود را با کیفیتی در حد محصولات شرکت های مذکور تولید کند.

یخچال فریزر دیپیونت
یخچال فریزر دیپوینت در چندین مدل تولید می‌شود که عبارتند از:
  • یخچال فریزر دوقلو
  • یخچال فریزر بالا با عرض پهن
  • یخچال فریزر کمبی

دیپوینت در هر یک از مدل های بالا که ذکر شد جزو تولید کنندگان خوب ایرانی است و محصولاتش حتما در گزینه های خریداران است.

این روزها شرکت دیپوینت در تبلیغات تلویزیونی که برای برندینگ و شناخته تر شدن محصولاتش استفاده می‌کند به کررات از آخرین محصول خود یعنی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس Max رونمایی می‌کند.

همانطور که گفته شد یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس  آخرین محصول تولید شده این شرکت ایرانی است که قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی دارد. این قابلیت ها و امکانات توانسته است محصول این شرکت را از سایر رقبای ایرانی متمایز کند. در ادامه به بررسی این محصول از این شرکت خواهیم پرداخت که سهم بیشتری از تبلیغات این شرکت را دارد.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس:

دیپوینت مدل مکس از خانواده های یخچال فریزر دوقلو است که از 2 کابین یخچال و فریزر بصورت کنار هم استفاده می‌شود. این شرکت مدل مکس خود را با طراحی یکپارچه و ظاهری یکدست و ساده تولید کرده است. در طراحی مینیمال آن سادگی بکار رفته که زیبایی دو چندانی به یخچال و فریزر بخشیده است. در نمای بیرونی محصول محفظه آبریزر کنترل پنل لمسی دیده می‌شود. این روزها محصولات خارجی به سمت و سوی تولید یخچال و فریزر و ساید بای ساید دستگیره مخفی میل کرده و دیپوینت هم از این غافله عقب نمانده است و مدل مکس را به صورت دستگیره مخفی طراحی کرده است. با توجه به رویت یخچال فریزر و بازخورد بسیاری از افراد می‌توان یخچال دوقلو دیپوینت مکس را یکی از زیباترین محصولات ایرانی نامید.

صفحه نمایش وکنترل پنل لمسی این مدل به صورت پیوسته است و یخچال و فریزر باید در کنار هم استفاده شود که قبلا هم شاهد چنین طراحی در یخچال های هیمالیا بوده‌ایم.

3 رنگ سفید براق، سفید چرمی  استیل برای مکس در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز خودتان می‌توانید خریداری کنید.

این محصول نیاز به فضایی با ابعاد 120 سانتی متر عرض، 180 سانتی متر ارتفع و 63 سانتی متر عمق دارد. گنجایش 601 لیتری آن مناسب برای خانواده‌های متوسط و پر جمعیت است.

در کابین یخچال 2 طبقه کشوی به همراه 5 طبقه شیشه‌ای دیده می‌شود که ضد شوک و نشکن هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

به لطف استفاده از مخزن مخفی آبسردکن بر روی درب شاهد 4 طبقه بزرگ و پیوسته هستیم که نمای داخلی محصول را همانند ظاهر بیرونی آن زیبا کرده است.

مخزن مخفی آبسردکن مکس دیپوینت به صورت برقی و اتوماتیک پر می‌شود و قابلیت اتصال به اب شهری را دارد.

فریزر هم تقریبا گنجایشی برابر یخچال دارد و از 3 کشوی بزرگ که عمق زیادی دارند تشکیل شده است. البته 2 کشوی متوسط و یک طبقه باز شو هم برای فریزر سایر مواد غذایی توسط این شرکت تعبیه شده است.

2 نیم کشو در فریزر قرار داده شده که برای یخساز اتوماتیک داخلی این محصول استفاده می‌شود. این نوع یخساز به صورت اتوماتیک یخ درست می‌کند اما برداشتن آن از فریزر به صورت دستی است. یخساز یخچال دوقلو مکس دیپوینت به آب شهری متصل می‌شود.

در مهمترین قسمت یخچال یعنی کمپرسور محصول شرکت دیپوینت از موتور اینورتر استفاده می‌کند. موتورهای اینورتر نسل جدید کمپرسور هستند که دارای صدای کمتر، انرژی مصرفی پایین تر و طول عمر بیشتری دارند.

مصرف انرژی این محصول +A است، این موضوع را در کنار آبسردکن برقی و یخساز اتوماتیک باید دید که فوق العاده می‌باشد.

خیال شرکت دیپوینت از کمپسور خود به قدری راحت است که موتور یخچال و فریزر را به تنهایی 60 ماه گارانتی و ضمانت می‌کند. گارانتی کلی یخچال و فریزر هم 30 می‌باشد که از زمان نصب توسط شرکت فعال می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس

سایر امکانات یخچال دیپوینت MAX عبارتند از

  • کشوهایی با تنظیم دما و رطوبت برای حفظ و نگهداری بیشتر مواد غذایی
  • انجماد سریع
  • سرمایش سریع
  • قفل کودک
  • استفاده از لامپ های LED
  • گردش هوای چندگانه

یخچال دوقلو مدل مکس دیپوینت ارزش خرید دارد؟

در مجموع باید گفت اگر به دنبال خرید یک محصول با امکانات بروز، فضای گنجایشی بزرگ، کیفیت مناسب و قیمت ارزان هستید میتوانید مدل مکس را خریداری کنید و خرید آن توصیه میشود تا سالهای طولانی از ان استفاده کنید/

یخچال MAX دیپوینت را از کجا بخریم؟

با توضیحاتی که داده شد و بررسی بیشتری که خود شما انجام داده‌اید مجاب شدید که این محصول را خریداری کنید توصیه ما این است که محصول را از یک فروشگاه معتبر بخرید.

فروشگاه اینترنتی بهار یکی از همین مجموعههای معتبر است که چند سالی به فروش تخصصی لوازم خانگی با قیمت ارزان مشهور شده است. طبق بررسی های ما قیمت این محصول در فروشگاه بهار نسب به بازار ارزانتر است. شما اگر به دنبال قیمت مناسب این محصول هستید میتوانید یخچال دیپوینت را از فروشگاه بهار با قیمت ارزان تهیه کنید.

طبق تماس های تلفنی که با کارشناسان این فروشگاه گرفته شده این مجموعه محصولات دیپوینت را در استانهای تهران و البرز و شهرهای همجوار درب منزل تحویل می‌دهند و گزینه پرداخت در محل نیز دارد.

برای سایر استانهای کشورمان نیز از روش های متداول و مطمئن ارسال استفاده می‌کنند. نماد الکترونیک و جواز کسب و ثبت برند نیز جهت اعتماد به این فروشگاه در سایت فروشگاه بهار موجود است.

جهت تماس با فروشگاه بهار میتوانید به سایت این فروشگاه به نشانی www.Bahar.store مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02191035251 تماس بگیرید.