۰ نفر

ائتلاف برای انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورا

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 660103
ائتلاف برای انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورا

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران برای دوره جدید گفت: پیش‌بینی خاصی در رابطه با این انتخابات ندارم اما تا جایی که می‌دانم تمامی اعضای شورای شهر مطالبه انتخاب دوباره آقای چمران به عنوان رئیس شورای شهر را دارند و همه می‌خواهند تا وی به عنوان رئیس باقی بماند.

وی ادامه داد: در رابطه با مابقی اعضای هیئت رئیسه نیز پیش‌بینی خاصی ندارم.

نادعلی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در طول یکسال گذشته اظهار کرد: از نظر بنده مدیریت شهری عملکرد مثبتی داشته است و بنده در یک سال گذشته به مناطق سر زده‌ام تذکراتی را داده‌ام و با شهردار تهران و سازمان‌ها جلساتی را برگزار کرده‌ام و تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری و آقای زاکانی را از نزدیک دیده و نگاه جامع وی را دقیقاً احساس کرده‌ام.

اقدامات مدیریت شهری در سالی که گذشت قابل مشاهده بود

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه از نظر بنده اقدامات مدیریت شهری قابل مشاهده است گفت: مسائل شهر تهران بسیار زیاد است و نیاز به کار بیشتری دارد البته معاونان شهردار نیز اقداماتی را انجام داده‌اند ممکن است نقطه ضعف‌هایی وجود داشته باشند اما اگر بخواهیم منصفانه اظهار نظر کنیم باید نواقص و محاسن را در کنار یکدیگر ببینیم.

وی افزود: محاسن باید برای سال دوم تمدید و تقویت و نقص‌ها نیز برطرف شود، شورای شهر نیز به عنوان مرجع نظارتی هم علاقمند به کمک مدیریت شهری است و هم بر فعالیت‌ها نظارت می‌کند.

نادعلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران بیان کرد: مدیریت شهری هم در حوزه سخت افزاری شهر مانند شهرسازی و خدمات شهری و هم در حوزه فرهنگی و اجتماعی دست آوردهایی داشته است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: از نظر بنده سال دوم فعالیت مدیریت شهری، سال نشان داده شدن تلاش‌های شبانه روزی شهرداری است و و شورای شهر نیز خود را دخیل در تمامی عملکردهای مثبت‌ها و نواقص می‌داند و به دنبال این است تا تمامی عملکردهای مثبت در سال دوم ادامه پیدا کنند و عیب‌ها نیز برطرف شوند.