۰ نفر

دمای هوای تهران رو به افزایش است

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 628945
دمای هوای تهران رو به افزایش است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری است و روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز تا چهارشنبه( ۳۱ فروردین ماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی با گردوخاک) و روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می‌شود. از بعد از ظهر چهارشنبه با نمود زبانه ای از یک سامانه بارشی بتدریج افزایش ابرناکی مورد انتظار است.

از چهارشنبه شب تا عصر جمعه( ۲ اردیبهشت ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید ، در پاره ای نقاط با گردوخاک (به ویژه در نیمه جنوبی) و گاهی رگبار باران در پاره ای نقاط با رعدوبرق (به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات) پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌است.

آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد در شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۳۱ فروردین ماه) نیمه ابری از بعد از ظهر با وزش باد و بتدریج ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.