۰ نفر

تهران درگیر وزش باد شدید می شود

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 627648
تهران درگیر وزش باد شدید می شود

کارشناس هواشناسی گفت: برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و استان تهران امروز بعد از ظهر درگیر وزش باد خیلی شدید خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کبری رفیعی گفت: امروز استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

به گفته کارشناس هواشناسی امروز برای استان تهران، در ساعات بعد از ظهر وزش باد و فردا هم برای استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی و خوزستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی پیش از این هشدار‌هایی را در رابطه با خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل صادر و توصیه کرده که افراد از تردد غیرضروری، تردد و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره،  فعالیت در ارتفاعات از جمله شهر‌بازی‌ها، ساختمان‌های در حال بازسازی و احداث، پرواز با پاراگلایدر و سایر فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز پرهیز کنند.

به دلیل وقوع وزش باد خیلی شدید دیروز در استان آذربایجان شرقی، پرواز مشهد به تبریز در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به دلیل آنکه خلبان امکان فرود در فرودگاه تبریز را نداشت در فرودگاه رشت به زمین نشست.