۰ نفر

هوای تهران گرم می‌ شود

۶ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبر: 531285
هوای تهران گرم می‌ شود

مدیرکل هواشناسی استان تهران از آرامش جو در استان از امروز ششم خرداد ماه خبر داد و گفت: افزایش محسوس دما را از روز جمعه هفتم خردادماه خواهیم داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: از امروز شاهد آرامش در جو خواهیم بود.

وی در خصوص آخرین بارش‌ها در استان تهران گفت: ایستگاه‌های دماوند با ۷.۱ میلی متر، فرودگاه مهرآباد با ۷ میلی متر و لواسان با با ۵.۶ میلی متر بیشترین بارندگی‌ها را به ثبت رسید و کمترین میزان بارش‌ها در ایستگاه فیروزکوه با یک میلی متر، فرودگاه امام با ۲.۵ میلی متر و چیتگر با ۳ میلی متر بوده است.

جلالی در ادامه از افزایش محسوس دما از روز جمعه هفتم خردادماه خبر داد و بیان داشت: با خروج سیستم فعال بارشی از فردا تا یک هفته آینده جوّی آرام در سطح استان برقرار می‌شود و دمای هوا نیز از جمعه تا پایان هفته آتی، بطور محسوسی افزایش خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه در مناطق جنوبی استان، طی هفته آینده، بیشینه دمای هوا به ۴۰ و بیش از ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد عنوان داشت: بیشینه دمای پایتخت نیز طی اواسط تا اواخر هفته بعد به محدوده ۴۰ درجه نزدیک می‌شود.