۰ نفر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران؛

دورهمی در بوستان‌های استان تهران در روز طبیعت ممنوع شد

۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۳۳
کد خبر: 516753
دورهمی در بوستان‌های استان تهران در روز طبیعت ممنوع شد

گودرزی گفت: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید رضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، اظهار کرد: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

گودرزی با بیان اینکه شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: رسانه‌های مکتوب و تصویری نیز همانند سال گذشته در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: براساس شصت و دومین جلسه ستاد ملی کرونا به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز منع تردد شبانه از ساعت ١٠ شب تا ٣ بامداد در نظر گرفته شده است.

دریاچه چیتگر هم سیزده بدر تعطیل است

در اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت و با توجه به ابلاغیه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، مجموعه دریاچه شهدای خلیج_فارس (چیتگر) در روز طبیعت تعطیل است.

پارک جنگلی لتیان ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

حسن شکری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات، گفت: پارک جنگلی لتیان از فردا (پنجشنبه) تا پایان روز طبیعت در راستای جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، تعطیل است.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و اعلام فرمانداری شهرستان شمیرانات، تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود گردشگر به محوطه پارک در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود می‌شود.

شکری ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت از ورود و اتراق مردم در عرصه‌های منابع طبیعی نیز جلوگیری می‌کنند.

کاخ موزه‌های تهران در روز سیزده به در تعطیل هستند

مقرر شده که کاخ موزه‌ها و موزه‌ها و اماکنی که دارای فضای سبز هستند در روز سیزده به در تعطیل باشند. به همین دلیل رزرو اینترنتی فروش بلیت نیز امسال برای این روز از سال انجام نمی‌شود.

ورود شهروندان به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت ممنوع شد

در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و بخشنامه وزارت کشور، ورود شهروندان به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت ۱۳ فروردین ممنوع اعلام شد.

پارک طبیعت پردیسان روز سیزدهم فروردین تعطیل است

با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، پارک طبیعت پردیسان در روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.