۰ نفر

در صحن شورای شهر؛

لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران امروز در شورا بررسی می‌شود

۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳
کد خبر: 508310
لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران امروز در شورا بررسی می‌شود

اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورا به ادامه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران می‌پردازند و به نامه فرماندار درباره نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی پاسخ می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در جلسه امروز شورا محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا به ارایه نطق پیش از دستور می پردازد.

همچنین اعضای شورا بررسی نامه فرماندار تهران را در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه «الحاق یک تبصره به عنوان تبصره چهارم ذیل بند(و) ماده چهارم مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران» در دستور کار قرار می دهند.

ادامه بررسی لایحه «ادغام ۲ معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی»، ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» در دستور کار قرار دارد.

بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌ های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌ های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‌های شهرداری تهران» و طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌ های ساختمانی» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‌شود.

در ادامه نیز لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.

از سوی دیگر بررسی صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و نیز تعدادی پرونده پلاک ثبتی باغات  در دستور دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورا قرار دارد.