۰ نفر

با تاکید شهردار تهران و به همت سازمان مدیریت پسماند؛

درخواست محیط‌زیستی پاکبان نمونه پایتخت محقق شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
کد خبر: 503889
درخواست محیط‌زیستی پاکبان نمونه پایتخت محقق شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اقدام اخیر سازمان نسبت به انتخاب پاکبان نمونه توسط مردم و مناطق گفت: در خلال تجلیل از پاکبانان نمونه، پاکبان منطقه ۱۶ از شهردار تهران خواست تا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان دوچرخه ای را در اختیار او قرار دهند که این امر محقق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، صدرالدین علیپور گفت: پاکبان‌ها از مهم‌ترین گروه‌های تلاش‌گر در زمینه کنترل بهداشت محیط بویژه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا محسوب می‌شوند که با وجود اینکه روزانه مسئولیت رفت و روب 124 کیلومتر مربع از کلان شهر تهران را برعهده دارند، فعالیت‌های آنان کمتر به‌چشم می‌آید.

وی ادامه داد: برای تقدیر از زحمات شبانه‌روزی این تلاشگران، سازمان مدیریت پسماند در ماه های گذشته موضوع انتخاب پاکبان نمونه شهر تهران را در دستور کار خود قرار داد که در مراسمی با حضور شهردار تهران از این افراد تجلیل شد.

علیپور گفت: در این مراسم یکی از پاکبان های نمونه توضیح داد که وظیفه رفع و رجوع پیام های مردمی سامانه 137 در منطقه 16 را برعهده دارد و از شهردار تهران خواست که به دلیل حجم بالای کار و مسافت زیاد، برای سهولت در تردد دوچرخه ای در اختیار او قرار دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند افزود: این پاکبان نمونه به شهردار تهران گفت که در حال حاضر دوچرخه‌ای دارد که مدام نیاز به تعمیر پیدا می کند و همین امر موضوع رسیدگی به درخواست‌های مردم را با مشکل مواجه کرده است. شهردار تهران نیز در همان مراسم وعده داد که در اولین فرصت دوچرخه ای به این پاکبان نمونه اهدا شود.

علیپور گفت: با تاکید شهردار تهران و برای تقدیر از زحمات این فرد، به تازگی سازمان پسماند دوچرخه را تهیه و به این پاکبان نمونه و دوستدار محیط زیست اهدا کرده است.