۰ نفر

امروز انجام شد؛

موفقیت سازمان مدیریت پسماند در کسب رتبه اول پنجمین دوره جایزه خشت طلایی

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶
کد خبر: 501130
موفقیت سازمان مدیریت پسماند در کسب رتبه اول پنجمین دوره جایزه خشت طلایی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از موفقیت این سازمان در کسب رتبه اول پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: شهرداری تهران در سال های اخیر با برگزاری جایزه خشت طلایی تلاش می کند تا ارتباط میان کلانشهرهای جهان را تقویت و فرصتی برای ارائه طرح های خلاقانه در حوزه های مختلف شهری فراهم کند.

وی با اشاره به موفقیت سازمان مدیریت پسماند در پنجمین دوره از این رویداد بین المللی، عنوان کرد: سازمان در این دوره با ارائه طرح کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند توانست در بخش توسعه زیرساخت ها، حمل و نقل عمومی و خدمات شهری رتبه اول را از آن خود کند.

علیپور در توضیح دلایل توجه به طرح کاپ در پنجمین دوره از جایزه خشت طلایی گفت: ارتباط سیستماتیک میان بخش های مختلف پسماند از تولید تا جمع آوری، بازیافت و‌ دفن و ارائه الگوهای نوآورانه برای تغییر در رفتارهای اجتماعی شهروندان در این حوزه از جمله دلایل موفقیت طرح کاپ در رویدادهای علمی مختلف است.

لوح تقدیر

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به اجرای طرح کاپ در تمامی مناطق پایتخت در آینده بیان کرد: تمام تلاش ما این است تا با تغییر نگرش شهروندان به موضوع زباله و به‌کارگیری به‌روزترین روش های علمی در حوزه جمع آوری و بازیافت پسماند، قدمی مهم در حفظ محیط زیست کشور برداریم.

گفتنی است؛ پنجمین دوره از جایزه خشت طلایی تهران با مشارکت ۵۸ کشور و ارائه ۵۴۱ اثر (۲۴۵اثر داخلی و ۲۹۶اثر خارجی) برگزار شد و طرح کاپ در رقابت با این آثار موفق به کسب رتبه برتر شد.