۰ نفر

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

ماجرای استعفای دو عضو شورا/ هاشمی؛ اعطا و نظری نامه‌هایی دادند که بوی استعفا می‌داد

۲ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 491947
ماجرای استعفای دو عضو شورا/ هاشمی؛ اعطا و نظری نامه‌هایی دادند که بوی استعفا می‌داد

رییس شورای شهر تهران خبر از احتمال استعفای حجت نظری، یکی از اعضای شورای شهر تهران داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در حاشیه دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده دو جلسه هم اندیشی داریم که یکی درباره بودجه غیرنقد شهرداری است که متاسفانه تاکنون به دست نیامده، همچنین درباره گزارش حسابرسی صحبت می‌کنیم چرا که گزارشات حسابرسی زیادی آمده و باید در صحن شورای شهر تهران به آن‌ها رسیدگی شود. 

او ادامه داد: شاید لازم باشد چند جلسه فوق العاده برای رسیدگی به گزارش‌های حسابرسی برگزار شود. 

هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره استعفای حجت نظری از شورای شهر گفت: ایشان دو هفته پیش نامه‌ای دادند که بوی استعفا می‌داد. اما این نامه به صورت رسمی ثبت نشده است. این نامه یک شبه استعفا است که آن را در هیات رییسه مطرح کردیم و با آن مخالفت شد. سپس نامه به آقای امینی داده شد تا با آقای نظری صحبت و ایشان را قانع کنند و دست از استعفا بردارند. هنوز آقای امینی گزارش را به هیات رییسه ارائه ندادند. 

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: احتمالا گزارش آقای امینی یکشنبه هفته آینده در هیات رییسه مطرح و درباره آن تصمیم گیری می‌شود. فکر می‌کنم بعد از اینکه این نامه ارائه شد، آقای نظری بحث سمن‌ها را پیگیری کردند و سوءتفاهماتی پیش آمد و باعث شد دوباره ناراحت شوند و خواستند مجددا مطرح شود. اما هیات رییسه درباره این موضوع مخالفت کرده و منتظر اظهار نظر آقای امینی هستیم. 

او در واکنش به اینکه برخی از اعضا استعفای ده باره آقای اعطا را مطرح کردند، آیا از سمت سخنگو نیز استعفایی ثبت شده است یا خیر گفت: نه ثبت نشده است. گاهی پیش می‌آید که وقتی افراد عصبانی می‌شوند از لغاتی استفاده می‌کنند که بوی استعفا می‌دهد، و اینها جدی گرفته نمی‌شود وتا اینکه خیلی جدی گرفته شود وقت می‌برد.