۰ نفر

امروز اتفاق افتاد؛

موفقیت سازمان پسماند در کسب رتبه برتر دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۶
کد خبر: 490506
موفقیت سازمان پسماند در کسب رتبه برتر دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از انتخاب طرح «کاپ» به عنوان برترین طرح نوآورانه در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود عابدی گفت: عصر امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه، اختتامیه دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار شد و هیئت داوران به اتفاق طرح «کاپ» را حائز کسب رتبه برتر در بخش ایده های نوآورانه معرفی کردند. 

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران؛ طرح کاپ در حال حاضر در ۴ منطقه پایتخت اجرا می شود و در سال آینده مناطق بیشتری به این طرح خواهند پیوست. 

عابدی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند از سال گذشته و در ۶ محور آغاز شده است، گفت: براین اساس، سازمان مدیریت پسماند تلاش می کند تا با اجرای طرح تغییراتی را در زمینه فرم ذخیره سازی و مخازن، بهبود وضعیت جمع آوری و نگهداشت پسماند، تحول در انتقال پسماند، توسعه برنامه های هوشمندسازی و زیرساخت های فرهنگی، ساماندهی پسماندهای حجیم و بهینه سازی و مدیریت پسماند در مقصد و استفاده حداکثری از پسماند برای تولید کمپوست و انرژی به ثمر برساند.