۰ نفر

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

برای اداره سازمان ورزش از شهرداری کمک می‌گیریم/ واکنش به تغییرکاربری اماکن ورزشی در دوران کرونا

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبر: 484761
برای اداره سازمان ورزش از شهرداری کمک می‌گیریم/ واکنش به تغییرکاربری اماکن ورزشی در دوران کرونا

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به دلیل خسارت بیش از 200میلیاردی سازمان ورزش و کمبود بودجه برای اداره، از شهرداری کمک‌های مالی دریافت می‌کنیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ امیر محسنی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت شهرداری تهران از مربیان بیکار شده این سازمان به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: مربیان ورزشی به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن مراکز ورزشی بیکار شدند و به همین دلیل برخی اقدامات حمایتی مثل تخصیص وام را برای آن‌ها در نظر گرفتیم.

او ادامه داد: براساس قراردادهای مربیان که از 500هزار تومان تا 4 میلیون تومان بوده، وام‌هایی بین 2 تا 7میلیون تومان با تنفس یکساله و بدون بهره در نظر گرفتیم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که امکان تغییر کاربری موقت اماکن ورزشی جهت درآمدزایی وجود دارد یا خیر،تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 200میلیارد تومان خسارت دیده‌ایم و برای اداره سازمان، از شهرداری تهران کمک‌های حمایتی دریافت می‌کنیم.

محسنی اضافه کرد: اما با این حال نه فعالیت درآمدزایی وجود دارد که در اماکن ورزشی‌مان مستقر کنیم و نه به دلیل کمبود سرانه فضای ورزشی پایتخت که نیم متر به جای یک متر است، تغییر کاربری خواهیم داد.