۰ نفر

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

ماجرای ثبت بیش از ۲هزار پیام گلایه‌آمیز از شهروندان درباره آبگرفتگی معابر/ تعداد پیام بیشتر به معنی آبگرفتگی شدیدتر نیست

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶
کد خبر: 484716
ماجرای ثبت بیش از ۲هزار پیام گلایه‌آمیز از شهروندان درباره آبگرفتگی معابر/ تعداد پیام بیشتر به معنی آبگرفتگی شدیدتر نیست

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: گزارش‌های شهروندان از آبگرفتگی معابر به معنی مختل شدن مسیر رفت و آمدی‌شان نیست.

اقتصاد آنلاین-فائزه مومنی؛ اصغر عطایی در واکنش به گزارش بازرسی شهرداری تهران درباره ثبت 1481 درخواست رفع آب گرفتگی در سامانه 137 به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: ما باید تعریفمان از آب گرفتگی مشخص باشد، آب گرفتگی یعنی مسیر تردد شهروندان مختل شود. مثل گذشته که مردم برای رد شدن از یک خیابان باید از ماشین استفاده می‌کردند.  

او ادامه داد:  امسال گرفتگی در حوزه مسیل رودخانه و شبکه‌های اصلی جمع‌آوری آب نداشتیم و گزارشاتی که مردم داده‌اند مربوط به 10هزار نهر فرعی بوده است، آن هم تا  این حد که شاخه درختی در رودخانه افتاده و یا زباله‌ مسیر آب را مختل کرده باشد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که مناطق 12،1 و 15 بیشترین تعداد پیام ثبت شده را در حوزه آبگرفتگی داشته‌اند و این یعنی آبگرفتگی در این محدوده‌ها بیشتر بوده،تاکید کرد: رفتار شهروندی مناطق مختلف است و برخی گزارش بیشتری می‌دهند. این به بدان معنی نیست که آبگرفتگی در این معابر بیشتر باشد.

عطایی همچنین گفت که؛ تمام نقاطی که مردم گزارش آبگرفتگی می‌دهند مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اگر مشکل جدی باشد،رفع شود.