۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان/ جنبه تخریبی داشت

۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷
کد خبر: 468889
واکنش هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان/ جنبه تخریبی داشت

رئیس شورای شهر تهران به انتشار نامه جلوگیری‌اش از نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان واکنش نشان داد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در پایان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه پرباری داشتیم و هم گزارش شورایاری ها ارائه شد و هم به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار یزدی صحبت کردند.

او ادامه داد: در دستورها نیز دو لایحه یک فوریتی مربوط به ورود سهام شرکت های شهروند و همشهری به بورس و زیست شبانه که با اسم جدیدی به نام بیداری شهر توسط شهرداری به شورا ارائه شد مصوب شد.اسم با مصمی تری است و می تواند تعریف های بهتری داشته باشد و شهر آگا و بیدار نیز می تواند باشد.

هاشمی ادامه داد: بحث سند راهبردی توسعه منابع انسانی که می تواند ساختار شهرداری را پویا کند نیز بررسی و کلیات آن رای آورد.

او در پاسخ به این سوال که قراردادهایی که برای ساخت اتوبوس تنظیم شده با مشکل تضامین روبرو شده و ممکن است تا پایان سال رای نیاورد گفت: در تمام قراردادها بندی به نام تعدیل است که اگر در قرار داد ذکر شده باشد قرارداد می تواند همچنان پایدار باشد و دو طرف می توانند بررسی کنند که این تعدیل به چه قیمتی بگیرند

هاشمی در خصوص انتشار نامه ای از سوی ایشان و جلوگیری از نامگذاری خیابان استاد شجریان در شبکه های بیگانه گفت: این موضوع بسیار قدیمی و مربوط به یک سال پیش است. در شورا درباره آن صحبت شد و به این دلیل که کار جنبه تخریبی داشت به این نتیجه رسیدیم که سخنگوی شورای شهر با قاطعیت به این موصوع پاسخ دهند و روشنگری کنند.

هاشمی گفت این اقدام جنبه تخریبی داشت و تاکیو کرد: هدف این کار روشنگری نبود و تخریبی بود. در نامه نوشته نشده که موضوع منتفی است، بلکه نوشتنه شده برای اینکه این موضوع حل شود صبر کنید و فکر نمی کنم نگرانی در باره این موضوع وجود داشته باشد و نگران نشوید.