۰ نفر

در گفت و گو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

واکنش شرکت ارتباط مشترک شهر به گزارش عضو شورا درباره انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد/ قدیمی است

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 468108
واکنش شرکت ارتباط مشترک شهر به گزارش عضو شورا درباره انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد/ قدیمی است

مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر اعلام کرد که اطلاعات حقوق و دستمزد این شرکت بر روی سامانه منابع انسانی بارگذاری شده و گزارش عضو شورا مربوط به حدود دو هفته گذشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهاره آروین رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران امروز طی گزارشی اعلام کرد که؛ سازمان فرهنگی هنری، شرکت شهروند، شرکت همشهری، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو-هلدینگ)، شرکت پیام‌رسا و شرکت ارتباط مشترک شهر هنوز سامانه حقوق و دستمزد را به‌طور کامل راه‌اندازی نکرده‌اند و باید  صدور فیش مهرماه این واحدها منوط به راه‌اندازی و تکمیل اطلاعات این سامانه باشد.

فرهود کاظمی، مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر اما در واکنش به این گزارش در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: گزارشی که عضو شورا منتشر کرده‌ مربوط به 16 شهریورماه است. بعد از این تاریخ ما اطلاعات حقوق و دستمزدمان را دراختیار معاونت منابع انسانی قرار داده و در سامانه منتشر شد، به طوریکه حقوق شهریورماه کارکنان براساس اطلاعات سامانه واریز شد.

او ادامه داد: همچنین بر مبنای تکلیف دیگری که شورای شهر برای ما در نظر گرفته ساختار شرکت مورد بازنگری قرار گرفته و یک معاونت بازرگانی به ساختار اضافه شده است. در عین حال با وجود حضور فقط 50 پرسنل اما کار طبقه‌بندی مشاغل را نیز به زودی انجام خواهیم داد.

کاظمی همچنین درواکنش به اظهار نظر ناهید خداکرمی، عضو دیگر شورا درباره وجود دکل در مجاورت دو مدرسه در شهرک اکباتان گفت: این موضوع برای دوره گذشته مدیریت شهری است. یکی از مدارس از لحاظ دکل پاکسازی شده است و برای جابه‌جایی دکل‌هایی که در مجاورت یک مدرسه دیگر در همین منطقه هستند رایزنی کردیم که البته به دلیل تراکم بافت ساختمانی، کار مشکلی است.