۰ نفر

ضامنی خبر داد:

واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه خودروی‌های حمل و نقل عمومی

۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 465820
واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه خودروی‌های حمل و نقل عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۵۵۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی، ۱۹ شهریور ماه واریز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۵۵۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی( زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و بیست و چهار میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۹ شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

 وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند