۰ نفر

علیرضا قنادان؛

۱۵۳ شرکت سرویس مدرسه صلاحیت‌سنجی شده‌اند/ آغاز مبارزه با کرونا از امروز در تاکسیرانی

۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۵
کد خبر: 464611
۱۵۳ شرکت سرویس مدرسه صلاحیت‌سنجی شده‌اند/ آغاز مبارزه با کرونا از امروز در تاکسیرانی

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: تاکنون برای سرویس مدرسه۱۵۳ شرکت سرویس مدارس صلاحیت سنجی شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علیرضا قنادان، مدیرعامل شرکت نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه نظارت و هماهنگی بر ترافیک سطح شهر تهران در آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور شهردار تهران و مدیران شهری برگزار شد گفت: سازمان تاکسیرانی کارگروه ماده ۱۸ را به صورت مشترک با آموزش و پرورش پیش می برد و این جلسات از سه ماه پیش در حال برگزاری بوده است و حداکثر هماهنگی را در این زمینه داشتیم.

او با بیان اینکه شهردار ی دو وظیفه ساماندهی و صدور مجوز برای شرکت‌های مجاز و صلاحیت سنجی رانندگان سرویس مدارس  و صدور پرورانه فعالیت را بر عهده دارد گفت: ۱۵۳ شرکت سرویس مدارس صلاحیت سنجی شدند.

قنادان با بیان اینکه تمام مراحل ثبت نام و تایید صلاحیت را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام دادیم افزود: حدود ۱۵ هزار راننده  برای سرویس  مدارس اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۰۰ خودرو جدید هستند.

او ادامه داد: با هماهنگی پلیس برای ۱۵۰ شرکت سرویس مدرسه، دو هفته قبل یک کلاس آموزشی  برگزار و نکات مربوط به پروتکل‌ها آموزش داده شده است.  

قنادان گفت: علاوه بر آموزش به صورت روتین،‌بروشور مربطو به آموزش نحوه مقابله با کرونا ویژه سرویس مدارس تنظیم و ارسال شد و به صورت الکترونیکی نیز آزمونی در این زمینه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه چاپ و تحویل برچسب سرویس مدارس نیز انجام و از امروز توزیع ان در مدارس آغاز می‌شود افزود: عوامل کنترل و نظارت بر خطوط مستقر هستند، مهمترین اولویت ما در تاکسیرانی ضمن کنترل عرضه و تقاضا بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی گفت: از امروز اعلام می کنم برنامه مبارزه با کرونا در تاکسیرانی رسما آغاز شده است و در دو هفته پیش رو توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و کاورهای جداکننده به صورت گسترده برای  آمادگی برای نیمه دوم سال آغاز شده است