۰ نفر

در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲آتش‌نشانی شهر تهران؛

ضرورت استفاده از آتش‌نشانان زن

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبر: 459928
ضرورت استفاده از آتش‌نشانان زن

رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: نیمی از مردم این شهر زنان هستند و در حوادث مختلف هم زنان گرفتار می شوند پس باید آتش نشان زن هم داشته باشیم.

اقتصادآنلاین - فائزه‌مومنی؛ زهرا صدر اعظم نوری،رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آموزش باید جز لاینفک سازمان آتش نشانی باشد. بخشی از این آموزش‌ها باید  پودمانی و بخشی دیگر باید با دانش و دستاوردهای خارجی منطبق شود.

در این زمینه بخوانید

نیاز تهران به ۱۴۵ایستگاه آتش‌نشانی

سرعت رسیدنمان به حادثه بیشتر از نرم جهانی است

واکنش حناچی به حادثه پارک لاله

او با بیان اینکه سازمان آتش نشانی باید از دوره‌های کشورهای خارجی بهره ببرد، تاکید کرد: باید در شرایط فعلی تلاش کرد تا اساتید خارج کشور به ایران بیایند و به روز رسانی آتش نشانی کمک کنند.

نوری تاکید کرد: باید در کنار این موضوع بخش فنی و مهندسی سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز تقویت شود. ضرورت دارد متخصصین حوزه های مختلف به صحنه آتش سوزی بروند تا براساس نوع سازه و نوع حادثه بهترین امدادرسانی صورت گیرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به ضرورت استفاده از آتش نشانان زن اشاره کرد و گفت: نیمی از مردم این شهر زنان هستند و در حوادث مختلف هم زنان گرفتار می شوند پس باید آتش نشان زن هم داشته باشیم.

نوری به ضرورت ارتقای ضوابط HSE اشاره کرد و گفت: سازمان آتش نشانی شهر تهران ماهانه بیش از هزار حادثه را مدیریت می‌کند که باید ضوابط HSE در این سازمان ارتقا پیدا کند تا پرسنل دچار مشکل نشوند.

او تاکید کرد: در حوزه HSE برنامه ریزی‌ها و مطالعات خوبی انجام شده است اما ضرورت دارد همگی دست به دست هم بدهیم و این مطالعات به اجرا تبدیل شود.