۰ نفر

در گفت و گو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

واکنش معاون حناچی به اظهار نظر خلیل‌آبادی درباره سرسری پاسخ دادن شهرداری به تذکرات/ در حد وظایفمان پاسخ می‌دهیم

۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰
کد خبر: 458371
واکنش معاون حناچی به اظهار نظر خلیل‌آبادی درباره سرسری پاسخ دادن شهرداری به تذکرات/ در حد وظایفمان پاسخ می‌دهیم

معان برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت:ممکن است پاسخ شهرداری به تذکر برای عضو قانع کننده‌ نباشد اما شهرداری به اندازه‌ای که فکر می‌کرده در حد وظایف قانونی‌اش نسبت به موضوع است،توضیحات لازم را داده است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ حامد مظاهریان درواکنش به اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه «بسیاری از تذکرات که از سوی شهرداری پاسخ داده می‌شود، روشن نیست و سرسری گرفته شده، انگار فقط می‌خواستند، کار را از سر خود باز کنند» به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت:  سوالی نیست که ما جواب ندهیم زیرا  شهرداری وظیفه قانونی دارد، ممکن است برای پیدا کردن مستندات قانونی‌ برخی پرسش‌ها کمی زمان بیشتری صرف شود اما همه سوالات پاسخ داده می‌شود.

او با بیان اینکه سوالات به صورت علنی پرسیده می‌شود اما جواب‌ها بازتاب عمومی ندارد، اظهار کرد: اگر نماینده ای از پاسخ راضی نباشد درخواست جزییات بیشتر می‌کنند. بنابراین به همان سوال یا سوال دیگری، شهرداری با مستندات پاسخ می‌دهد.

مظاهریان اضافه کرد: ممکن است پاسخ برای عضو قانع کننده‌ نباشد اما شهرداری به اندازه‌ای که فکر می‌کرده در حد وظایف قانونی‌اش نسبت به موضوع است،توضیحات لازم را داده و می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر در پاسخ به این پرسش که بر روی فرایند پاسخ به تذکر تا چه اندازه نظارت می‌شود تا پاسخ‌ها قانع‌کننده باشد، گفت: پرسش در واقع از شهردار تهران نه از شخص دیگری پرسیده می‌شود و شهردار تهران خود را موظف می‌داند دربرابر اقدامات زیر مجموعه‌اش جوابگو باشد. 

او اضافه کرد: بنابراین چون باید شهردار تهران امضا کند، پاسخ‌ها مستندات زیادی دارد.  گاهی اوقات نیز شهردار  قانع نمی‌شوند و می‌خواهند، مستندات بیشتری جمع‌آوری شود.

معاون حناچی در پایان تاکید کرد: در مجموع معتقدم از دید شهرداری سوال‌ها مفید است و گاهی اوقات پاسخ‌هایی که داده می‌شود، حکایت از حل شدن موضوع دارد.