۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد:

تناقض میان حرف‌های آقای شهردار و رییس بنیاد مستضعفان/ پارکینگ پروانه، پارکینگ پلاسکو شد!

۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹
کد خبر: 454233
تناقض میان حرف‌های آقای شهردار و رییس بنیاد مستضعفان/ پارکینگ پروانه، پارکینگ پلاسکو شد!

رییس بنیاد مستضعفان از تبدیل شدن پارکینگ پروانه به پارکینگ پلاسکو خبر داد!

به گزارش اقتصاد آنلاین، تمایل مالکان پلاسکوی جدید برای ساخت واحدهای تجاری بیشتر سبب شد تا این ساختمان که حالا در نیمه ساخت آن هم بدون پروانه قرار دارد، پارکینگ نداشته باشد. از طرفی بنیاد مستضعفان زیربار آنکه ملک مجاور پلاسکو موسوم به پارکینگ اکبر را، پارکینگ پلاسکو کند نیز، نرفت!

شورای عالی معماری و شهرسازی نیز با تمایل مالکان بنیاد همراهی کرد و تامین پارکینگ برای پلاسکو را منتفی دانست. اما در نهایت میان بده بستان‌های شهرداری و بنیاد مستضعفان و در حالی که پیروز حناچی، شهردار تهران بارها تبدیل شدن پارکینگ پروانه به پارکینگ پلاسکو را تکذیب کرده بود، فتاح، رییس بنیاد در گفت و گویی از تبدیل شدن پارکینگ پروانه به پارکینگ پلاسکو خبر داده است!

او گفته؛ من در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی نبودم اما آقای حناچی شهردار تهران در جلسه بوده و شورای عالی معماری و شهرسازی نظر تخصصی خود را مبنی بر اینکه این محل (پلاسکو) نمی‌تواند خودش پارکینگ داشته باشد را داده است.

رییس بنیاد مستضعفان تاکید کرده که؛ البته پلاسکو قبلاً هم پارکینگ نداشته اما موظف شدیم پارکینگ پروانه را برای بهره‌برداری پلاسکو بازسازی کنیم.

گفتنی است پارکینگ پروانه متعلق به شهرداری و جزو اموال عمومی است.