۰ نفر

افزایش عجیب تست کرونا!

۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
کد خبر: 452462
افزایش عجیب تست کرونا!

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه نتیجه مثبت تست کرونای شهروندان در کلینیک‌ها و مراکز درمانی شرکت شهرسالم 4 تا 5برابر شده است، گفت:‌ میزان ابتلا به کرونا درشهرداری به ویژه در محل اسکان کارگری هم افزایش داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، درباره میزان مراجعات به کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهرسالم در تهران اظهار داشت: متأسفانه میزان مراجعات به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک‌های شرکت شهرسالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از مبتلایان ممکن است فاقد علامت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 باشند، گفت:‌نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماه‌های گذشته 4 تا 5 برابر افزایش یافته و این نشان می‌دهد میزان شیوع و ابتلا میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌ افرادی که به کلینیک‌های شهرداری مراجعه می‌کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیک‌ها و مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

چوبینه با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد گفت:‌میزان ابتلا در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایش همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل در پیشگیری از کرونا توسط خود افراد می‌تواند انجام گیرد و شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را هر چه بیشتر مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که هزینه تست کرونا در کلینیک‌های و مراکز‌های درمانی شهرداری تهران چقدر برای شهروندان هزینه دارد، گفت:‌ تست آنتی‌بادی کمتر از 100 هزار تومان است که البته این تست آنتی‌بادی شامل دو فاز حاد و مزمن بوده و هزینه سی‌تی‌اسکن نیز جدا از این تست آنتی‌بادی است.