۰ نفر

بررسی وضع سلامت چنارهای خیابان ولیعصر(عج)

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 448842
بررسی وضع سلامت چنارهای خیابان ولیعصر(عج)

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر صبح امروز با حضور شورایاران محدوده خیابان ولیعصر، مسئولان سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران و شهرداری منطقه 11، با پیاده‌روی از محدوده میدان راه آهن تا چهارراه ولیعصر، به بررسی وضعیت درختان چنار و فضاهای سبز این محدوده پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این بازدید که به منظور حمایت‌طلبی از درختان خیابان ولیعصر(عج) انجام شد، سیدآرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر به بررسی وضعیت سلامتی درختان خیابان ولیعصر، وضعیت کانال‌ها و معابر انتقال آب، نحوه آبرسانی درختان، آخرین وضعیت قنوات و چاه‌های محور ولیعصر و ورود پساب و فاضلاب‌های شهری به کانال‌ها پرداخت.

همچنین در این بازدید وضعیت حیوانات موذی محدوده خیابان ولیعصر، سطل‌های جمع‌آوری زباله و سرویس‌های بهداشتی این محدوده از سوی نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین وضعیت ساخت‌ و سازهای مجاور خیابان ولیعصر و همچنین وضعیت صنوف و مشاغلی که در ارتباط مستقیم با درختان این محدوده قرار دارند نیز در این بازدید مورد بررسی قرار گرفتند.

در این پیاده‌روی دبیر و رابط شورایاری منطقه 11 و همچنین شورایاران محلاتی که در مجاورت خیابان ولیعصر قرار دارند، اقدامات خود را در جهت حمایت‌طلبی از حفاظت و صیانت از درختان خیابان ولیعصر تشریح کرده و به بیان مشکلات و محدودیت‌های خود در این راستا پرداختند.