۰ نفر

تعلل بنیاد مستضعفان در واگذاری یک باغ به بیمارستان

۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبر: 446535
تعلل بنیاد مستضعفان در واگذاری یک باغ به بیمارستان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تعلل در واگذاری یک باغ به بیمارستان روانپزشکی نیایش گلایه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، زهرا نژادبهرام ، با بیان اینکه حدود یکسال و نیم گذشته بازدیدی از بیمارستان اعصاب و روان نیایش واقع در منطقه 2 داشتم، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی این بیمارستان محدودیت فضا است در حالی که ضلع جنوبی این بیمارستان، باغی قرار دارد که می‌تواند فرصت خوبی برای جانبازان و بیماران این بیمارستان و همچنین تعامل با آنها با خانواده‌هایشان باشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر بیماران این بیمارستان جانبازان جنگ تحمیلی هستند، ادامه داد: طبق پیگیری‌‌های صورت گرفته خدماتی از سوی شهرداری منطقه 2 به این بیمارستان صورت گرفت اما کافی نیست چراکه مشکل اصلی آنها محدودیت فضاست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: باغ ضلع جنوبی بیمارستان متعلق به بنیاد مستضعفان است، بر این اساس مکاتباتی با سعیدی‌کیا رئیس سابق بنیاد داشتم و درخواست کردم این باغ در اختیار بیمارستان قرار گیرد ضمن اینکه شهرداری آمادگی دارد خدمات مربوط به نگهداری را انجام دهد اما پاسخ سعیدی‌کیا این بود که 4 دانگ این باغ به نام بنیاد و 2 دانگ دیر به نام یک شخص است.

وی افزود: بنده به وی گفتم ما فقط اجازه بهره‌برداری می‌خواهیم و با مالکیت کاری نداریم. با روی کار آمدن فتاح به عنوان رئیس جدید بنیاد باز هم  این موضوع پیگیری شد اما تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است. البته آقای فتاح موافقت خود را اعلام کرده و گفته هر کاری بتواند انجام می‌دهد اما ظاهرا زیر مجموعه وی تمایلی به این ندارند که صاحبان واقعی این کشور که سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند و سال‌هاست در این بیمارستان هستند، بتوانند فضای مناسب‌تری داشته باشند اما امیدواریم هرچه زودتر با این درخواست موافقت شود.