۰ نفر

تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال‌98 مناطق 22گانه

۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبر: 444145
تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال‌98 مناطق 22گانه

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر  از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22 گانه شهر تهران خبرداد.

وی گفت: بر مبنای دستورالعمل ابلاغی شهردار تهران، ارزیابی عملکرد سازمانی مناطق 22 گانه و 41 سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفت و در این راستا در گام نخست با همکاری تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های ذی‌ربط بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی عملکرد در پایان سال گذشته انجام شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر ادامه داد: در حال حاضر، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق در سال 98 در قالب 72 شاخص عملکردی و قریب به 300 زیرشاخص انجام و نتیجه عملکرد هر منطقه توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و تدوین و در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق، ریز اطلاعات تمامی شاخص‌ها و زیر شاخص‌ها در سامانه تحلیل اطلاعات-داشبورد ارزیابی مدیریتی درج شده و به مناطق نیز ارسال شده است.

مظاهریان خاطرنشان کرد: در این دوره ارزیابی حدود 50 اداره کل، سازمان و یا شرکت با نظارت و تایید معاونت های تخصصی نسبت به سنجش عملکرد و اعلام وضعیت مناطق 22 گانه اقدام کرده و عملکردها در 5 سطح بسیار مطلوب تا ضعیف دسته‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: باتوجه به تأکید شهردار تهران بر لزوم توجه به نظرات شهروندان، در این دوره 11 درصد از وزن شاخص‌های ارزیابی به این امر اختصاص یافته و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و بازخوردهای سامانه‌های 137 و 1888 احصاء شده است.

به گفته معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، این گزارش مبنایی برای اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری در شهرداری تهران، تدوین کارنامه عملکردی مدیران، اصلاح برخی ساختارهای تشکیلاتی و تدوین سرفصل های آموزشی بوده و مستمراً در نظام تخصیص منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مظاهریان افزود: همچنین ارزیابی عملکرد سال 98 سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران نیز در دستور کار بوده و گزارش مربوطه متناسب با پایان سال مالی استخراج و ارائه خواهد شد.