۰ نفر

ساخت روگذر پل گیشا؛ شاید وقتی دیگر

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸
کد خبر: 439427
ساخت روگذر پل گیشا؛ شاید وقتی دیگر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به دلیل کاهش درآمدهای شهرداری تهران و کاهش بودجه‌های عمرانی پل سبز زندگی شاید در آینده و با تأخیر ساخته شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره سرانجام ساخت پل سبز زندگی که یکی از فازهای سه‌گانه پروژه کوی نصر محسوب می‌شود،‌گفت:‌ همانطور که می‌دانید پروژه گیشا یا همان کوی نصر از سه فاز تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: قرار بود با یک طراحی منحصر به فرد و چشم‌نواز دسترسی‌هایی بین ایستگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه تربیت‌مدرس، بخش‌هایی از خیابان گیشا و ضلع جنوب غربی خیابان آل‌احمد به وسیله یک پل ایجاد شود.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران گفت: این پل که به نام پل سبز زندگی معروف شد قرار بود امکان پیاده‌رو و استفاده به عنوان یک فضای عمومی را نظیر پل طبیعت برای مردم این منطقه فراهم کند.

صبوری دیلمی افزود: کار ساخت این پل قرار بود در ابتدای امسال آغاز شود اما شیوع بیماری کرونا باعث شد درآمدهای شهرداری به یک سوم کاهش پیدا کند و همین امر آغاز این پروژه را با تأخیر مواجه کرد.

وی گفت: امروز و به واسطه کاهش بودجه شهرداری تهران منطقی آن است که ابتدا پروژه‌های دارای اهمیت بیشتر که سر و کار روزمره بخش زیادتری از جامعه به آن است انجام گیرد و سپس در فازهای بعدی و در صورت تأمین بودجه پروژه‌های این چنینی را آغاز کرد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: البته این به معنای آنکه پل سبز زندگی دیگر ساخته نشود نیست اما زمان آغاز آن و ساختش بستگی به شرایطی دارد که گفته شد.