۰ نفر

در کمیسیون ماده پنج مطرح شد؛

سرانجام بررسی طرح تفصیلی منطقه22

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 437152
سرانجام بررسی طرح تفصیلی منطقه22

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛  علی اشراقی در این باره گفت: اولین جلسه حضوری کمیسیون ماده پنج در سال جاری برگزار و با تقاضای دانشگاه صنعتی شریف موافقت شد.

وی با بیان اینکه که در آخرین جلسه کمیسیون سال گذشته نیز موضوع بنای پارکینگ-تجاری دانشگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفته بود، گفت: با توجه به اینکه در طرح ارائه شده بخش قابل توجهی از مشکل پارکینگ دانشگاه حل می شود، کمیسیون پس از دریافت توضیحات نماینده دانشگاه و شهردار منطقه 2، با احداث بنای پارکینگ–تجاری موافقت کرد.

اشراقی اظهار داشت: در ادامه جلسه به سه مورد از موارد ارسالی شهرداری منطقه یک رسیدگی شد که پس از توضیحات شهردار منطقه با اصلاحاتی به تصویب رسید.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج گفت: هم چنین طرح توجیهی شهرسازی مجتمع خدماتی–مسکونی در زمینی به مساحت 3 هکتار واقع در منطقه 22 مطرح و پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه 22، با این طرح موافقت شد.

وی افزود: این طرح شامل احداث یک بنای 11 طبقه مسکونی با 957 واحد و 12هزار متر مربع فضای خدماتی به صورت آموزشی، فرهنگی، درمانی، ورزشی، تجاری و یک فضای سبز یکپارچه به وسعت 3 هزار متر مربع خواهد بود.

اشراقی گفت: همچنین مقرر شد طرح معماری مجموعه به تایید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برسد.

وی بیان کرد: در انتهای جلسه طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ادامه بررسی ها به جلسه آتی موکول شد.