۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران خبر داد؛

اجرای مرحله دوم طرح جداسازی در ۱۵هزار دستگاه تاکسی

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبر: 436097
اجرای مرحله دوم طرح جداسازی در ۱۵هزار دستگاه تاکسی

​طرح رایگان جداسازی رانندگان از مسافران به منظور کاهش شیوع کرونا در سه هزار دستگاه تاکسی به پایان رسیده که در مرحله دوم این طرح، جداسازی در ۱۵ هزار دستگاه تاکسی انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اعلام اینکه طرح جداسازی رانندگان از مسافران در سه هزار دستگاه تاکسی به پایان رسیده است، افزود: کارشناسان بعد از اتمام مرحله اول، آغاز به بررسی و دریافت بازخوردها از این طرح کردند. طبق نظرسنجی‌ها تاکسیرانان از این طرح استقبال بسیاری داشته‌اند که بر همین اساس اجرای طرح ادامه خواهد داشت.

او درباره چگونگی تأمین صفحه‌های جداساز، گفت: در شروع طرح، یک کارگاه با ظرفیت تولید حداکثر ۱۵۰ جداساز در روز فعالیت داشت که در حال حاضر به سه کارگاه افزایش پیدا کرده‌اند. تعداد کارگاه‌های تولید کننده صفحه‌های جداساز باید افزایش پیدا کنند تا روند اجرای طرح افزایش یابد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، صفحه‌های جداساز حداقل تا یکسال دوام خواهند داشت و رانندگان به راحتی می‌توانند آن‌ها را چند بار جمع آوری و نصب کنند.

قنادان در ادامه افزود: در مرحله دوم این طرح با همکاری اداره کل پشتیبانی، ۱۵ هزار دستگاه تاکسی به جداساز راننده از مسافر مجهز خواهند شد.

قنادان با بیان اینکه ارسال بسته‌های معیشتی به تاکسیرانان مبتلا به کرونا ادامه دارد، افزود: مرحله اول توزیع بسته‌ها انجام شده و در هفته جاری مرحله دوم ارسال آغاز می‌شود. در مرحله اول توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک با توجه به محدودیت در تأمین ملزومات بهداشتی، کالاها به تاکسیرانان آسیب پذیرتر ارسال می‌شد. اما در حال حاضر تمامی تاکسیرانان حداقل یک‌بار این ملزومات را دریافت کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، در هفته گذشته ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای توزیع میان تاکسیرانان تحویل گرفته شد.