۰ نفر

ترفع تاکید کرد:

تمهیدات لازم برای توزیع ماسک ،در پایانه‌های اتوبوسرانی فراهم شده است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
کد خبر: 436003
تمهیدات لازم برای توزیع ماسک ،در پایانه‌های اتوبوسرانی فراهم شده است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تاکید کرد: تمهیدات و ساختار لازم برای توزیع ماسک، در پایانه های اتوبوسرانی ، پایانه های تبادل سفر و ایستگاه های پرتردد اتوبوس فراهم شده است .

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ «محمود ترفع» با اشاره به اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل ونقل عمومی گفت: این طرح در راستای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در حمل و نقل عمومی به تصویب رسیده است که پیرو آن طی سه روز گذشته جلسات متعددی به منظور هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای توزیع ماسک در ایستگاه های اتوبوس و مترو برگزار شده است .

وی با بیان اینکه تخصص ما حمل ونقل است و امکان تهیه و توزیع ماسک را نداریم گفت: طی جلساتی که با ستاد ملی کرونا ، وزارت صمت و اتحادیه پوشاک کشور داشتیم مقرر شد، شهرداری تهران امکان فضای توزیع ماسک را در ناوگان عمومی شهر فراهم کند .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران وظیفه دارد زیر ساخت لازم برای توزیع ماسک را فراهم کند، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای توزیع ماسک در پایانه های اتوبوسرانی ، پایانه های تبادل سفر و ایستگاه های پرتردد اتوبوس فراهم شده است.

ترفع تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 500 هزار مسافر از اتوبوس برای تردد در سطح شهر تهران استفاده میکنند، برآورد ما این است که بیشتر شهروندان از مبدا حرکت خود، ماسک و دستکش به همراه دارند و باید شرایط برای آندسته از شهروندانی که ماسک به همراه ندارند و یا امکان تهیه ماسک را ندارند فراهم شود، از اینرو مقرر شد شرایطی هم مهیا شود  که اگر افرادی در ماه مبارک رمضان قصد نذری یا مراسمی داشتند به جای خرید یک ماسک، تعدادی را خریداری کنند و همانجا در بسته‌ای قرار دهند تا آن‌ها که تمکن مالی برای خرید ماسک برایشان فراهم نیست، بتوانند استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تاکید کرد: پیرو سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا ، تمامی پروتکل های بهداشتی از ابتدای اسفند ماه در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حال انجام است .