۰ نفر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران در گفتگو با اقتصادآنلاین:

سرانجام انتقال شیمیایی‌فروش‌ها و اوراقچی‌های شوش

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۴
کد خبر: 435775
سرانجام انتقال شیمیایی‌فروش‌ها و اوراقچی‌های شوش

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: زیرساخت لازم برای انتقال مابقی شیمیایی‌فروش‌ها و اوراقچی‌های شوش فراهم شده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ علی مفاخریان در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتقال صنایع مزاحم خیابان شوش به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بخشی از شیمیایی فروش‌ها و اوراقچی‌ها منتقل شده و بخش دیگر باقی مانده است. در ارتباط با انتقال مابقی دو مشکل داریم؛ اول اینکه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت تعدادی از آن‌ها بازگشتند و دوم اینکه مشکلات سندی در ارتباط با املاکشان دارند و به همین دلیل انتقال آن‌ها به بیرون از تهران هنوز کامل نشده است. 

او ادامه داد: سعی کردیم با ایجاد اطمینان اجتماعی و ایجاد زیرساخت در درجه اول زمینه حضور بخشی که انتقال پیدا کرده‌اند فراهم کنیم و در درجه دوم با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی برای حل شدن مشکلات سندی این افراد هستیم. البته در حوزه سند ما وظیفه‌ای نداریم و صرفا کمک می‌کنیم.  

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران درباره سرانجام انتقال سایر مشاغل مزاحم گفت: ابتدا مشاغل قرمز مثل تعمیرگاه‌ها، صاف‌کاری‌ها، چوب‌کاری‌ها و کارگاه‌های نقاشی باید از شهر خارج شوند و بعد مشاغل زرد مثل تعمیرگاه‌های ماشین. 

مفاخریان گفت: در نهایت طبق تکلیفی که برنامه پنج ساله برای ما مشخص کرده باید همه آنها خارج شوند.