۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین؛

شناسایی راه‌های جدید درآمدی و کاهش هزینه‌ها؛ دو راهکار شهرداری برای تحقق بودجه 99

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴
کد خبر: 432336
شناسایی راه‌های جدید درآمدی و کاهش هزینه‌ها؛ دو راهکار شهرداری برای تحقق بودجه 99

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: فردا در جلسه‌ای که با شهرداری تهران خواهیم داشت درباره شناسایی راه‌های جدید درآمدی و کاهش هزینه در شهرداری برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی، حسن رسولی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین  در پاسخ به پرسشی مبنی بر موضوع جلسه اعضای شورای شهر تهران با شهردار گفت: بنا داریم در جهت برون رفت از آثار و پیامدهای ناشی از عدم تحقق کامل بودجه 99 با شهرداری تهران یک جلسه برگذار کنیم و به یک نظر و تصمیم واحد برای آن برسیم. 

او ادامه داد: شناسایی راه‌های جدید درآمدی در کنار کاهش اجباری برخی هزینه‌ها از جمله سرفصل‌های مذاکره ما با شهردار تهران خواهد که درباره آن نیز اشتراک نظر داریم. 

به گزارش اقتصادآنلاین؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری هفته گذشته خود درباره شرایط تحقق بودجه در سال کرونایی شهرداری تهران گفت که؛ در بودجه 99 شهرداری برای سه ماهه اول سال 7هزار و 500 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در بدبینانه‌ترین حالت 2هزار و 500میلیارد تومان، در حالت متوسط 2هزار و 900میلیارد تومان و در خوشبینانه‌ترین حالت فقط 3هزار و 700میلیارد تومان آن محقق خواهد شد..

اعطا گفته بود که؛ این در حالی که است که طبق بررسی‌ها بودجه مورد نیاز برای هر ماه در بدبینانه‌ترین حالت 913میلیارد تومان، در حالت متوسط هزار و 100میلیارد تومان و درحالت دست بالا هزار و 300 میلیارد تومان است و با عددی که در حالت خوشبینانه تازه موفق می‌شود فاصله معنا داری دارد که ما را نگران کرده است.