۰ نفر

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

قطع ریزش فاضلاب درون جوی‌ آب خیابان ولیعصر/ فاصله چنارهای موجود ولیعصر با تعداد ایده‌آل؟

۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۴۲
کد خبر: 432315
قطع ریزش فاضلاب درون جوی‌ آب خیابان ولیعصر/ فاصله چنارهای موجود ولیعصر با تعداد ایده‌آل؟

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: از طریق شکایت به قوه قضاییه جلوی ریزش فاضلاب به جوی خیابان ولیعصر و پای درختان چنار را گرفتیم.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ علی محمد مختاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با بسته بودن بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت آیا هنوز شهروندان در آن‌ها حضور پیدا می‌کنند یا خیر به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: ما از روز 16فروردین‌ماه به مدت یک هفته درب بوستان‌ها را باز گذاشتیم اما بعد از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا دوباره آن‌ها را تعطیل کردیم. 

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه اطراف آن‌ها نرده نیست و با نوار بسته شده‌اند هنوز برخی افراد به پارک‌ها وارد می‌شوند. ما تا اطلاع ثانوی آن‌ها را بسته نگه می‌داریم اما بهتر است که مردم هم خودشان وارد نشوند، نیروهای شهرداری به اندازه‌ای نیستند که تک تک جلوی ورود افراد را بگیرند. 

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه هنوز هم به جوی آب خیابان ولیعصر فاضلاب وارد می‌شود یا نه، گفت: با شکایت به قوه قضاییه جلوی متخلفان گرفته شده و در حال حاضر پای درختان ولیعصر فاضلاب نمی‌آید. 

مختاری همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه تعداد چنار دیگر باید در ولیعصر کاشته شود تا به 18 هزار اصله برسد، اظهار کرد: اگر 500 اصله دیگر کاشته شود چنارهای ولیعصر به 18هزار اصله خواهند رسید. 

او ادامه داد: این تعداد در محدوده چهارراه مولوی تا راه‌آهن و ضلع شرقی خیابان ولیعصر در محدوده منطقه 6کاشته خواهند شد. البته به شرطی که مسیر عبور آب از میان درختان نگذرد و بشود با ایجاد گود درخت جدید کاشت. در حال حاضر هنوز مسیر آب تغییر پیدا نکرده است. 

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران همچنین از افتتاح باغ وثوق‌الدوله در منطقه 14، بوستان زندگی در منطقه 12 ، بوستان گلها در محدوده منطقه 2 طی دو سه ماه آینده و فاز اول چهارباغ در محدوده منطقه 3 طی شش ماه آینده خبر داد.