۰ نفر

ضرورت نظارت بر وضعیت پادگان‌ها و زندان‌ها

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
کد خبر: 429445
ضرورت نظارت بر وضعیت پادگان‌ها و زندان‌ها

عضو شورای شهر تهران گفت: از مسئولین ستاد مبارزه با کرونا خواهش می کنم به وضعیت زندان ها و پادگان ها نیز نظارت کنند.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی ؛ حسن خلیل آبادی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان فرمانده ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: از کادر درمانی و فداکاری هایی که در بیمارستان ها شاهد هستیم تشکر می کنم. یک مساله 4030 بود که من طی تماسی که داشتیم حدود 20 دقیقه پشت خط بودم و پس از رسیدن به نوبت نفر اول تلفن قطع شد.

او همچنین به شهر ری اشاره کرد و گفت: مسائل مربوط به پسماند و اپیدمی در جنوب شهر و سکونتگاه های غیرشهری بیشتر مبتلا هستیم و از جنابعالی خواهش می کنم به بیمارستان فیروزآبادی و هقت تیر شهر ری توجه بیشتری شود چرا که بیمارستانهای قدیمی هستند و نیازمند کمک های بیشتری هستند.

خلیل آبادی گفت: از طرف شهرداری و فرمانداری کمک هایی  به انها شده است اما کافی نیست. از طرفی بهداشت و درمان شهر ری به دو دانشگاه مربوط می شود و بهداشت شهر ری متعلق به یک دانشگاه و درمان آن متعلق به دانشگاه دیگری است و این ناهماهنگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد می کند.

عضو شورای شهر تهران به وضعیت پادگان ها نیز اشاره کرد و گفت: همچنین خانواده ها نگرانی از وضعیت سربازهای خود دارند و یکی از خانواده ها در تماس با من مطرح کرده بود که هیچ امکانات رفاهی و پشیگیری برای بیماری وجود ندارد و در خوابگاه ها اوقات خود را می گذارند و خواهش می کنم به وضعیت زندان ها و پادگان ها نیز نظارت کنید.