۰ نفر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های تهران خبر داد؛

کاهش 83درصدی مسافر از یکم تا هفدهم فروردین

۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
کد خبر: 429272
کاهش 83درصدی مسافر از یکم تا هفدهم فروردین

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، از کاهش 83 درصدی تعداد مسافران از یکم تا هفدهم فروردین ماه 99 نسبت به زمان مشابه در سال 98 خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر حسین صدیقى ضمن بیان این مطلب گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم اجرای دستورالعمل های مرتبط جهت کاهش شیوع این بیماری، پایانه های تهران نیز شاهد کاهش 83 درصدی مسافران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه ها با بیان همکاری و تعهد هموطنان مسئولیت پذیر نسبت به دستورالعمل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت : خوشبختانه بسیاری از شهروندان با ماندن در خانه هایشان و پرهیز از انجام سفرهای نوروزی سعی در همکاری برای مبارزه با شیوع این بیماری کردند و تعداد مسافران جابه جا شده از پایانه های برون شهری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران کاهش محسوس 83 درصدی را تجربه کرد.

وی با اعلام کاهش 71 درصدی در تعداد سرویس های خروجی از پایانه های پایتخت افزود : در بازه زمانی 17 روز ابتدای فروردین ماه سال جاری در مجموع از پنج پایانه پایتخت 105هزار و ششصد و دو مسافر خارج شده اند .

صدیقی در پایان ضمن قدردانی از همکاری هموطنان در رعایت توصیه های مسئولین برای مبارزه با بیماری کرونا خاطر نشان کرد : از آنجا که هنوز شیوع این بیماری مهار نشده است کماکان از هموطنان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و قطع زنجیره انتقال این ویروس از حضور در پایانه ها و انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.