۰ نفر

نظارت دائمی بر تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری/ تهیه 100کلیپ ورزش در خانه

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۹
کد خبر: 425191
نظارت دائمی بر تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری/ تهیه 100کلیپ ورزش در خانه

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از نظارت دائمی بر رعایت دستورالعمل تعطیلی مجموعه های ورزشی زیر مجموعه شهرداری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر محسنی در چهارمین نشست خبری شهرداری تهران با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به برنامه های این سازمان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ های ورزشی الکترونیکی در ایام نوروز یکی از برنامه های پیش بینی شده از سوی سازمان ورزش است و تلاش کرده ایم برای تفریح کودکان لیگ های مسابقه آنلاین برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از تولید 100 کلیپ با موضوع ورزش در خانه خبر داد و تصریح کرد: 24 قسمت کلیپ های ورزش در خانه آماده شده و تلاش شده این کلیپ ها از کیفیت بهتری برخوردار شود و مخاطبانی که از آن استفاده می کنند حجم اینترنت زیادی برای استفاده از آن نیاز نداشته باشند.

محسنی از برگزاری برنامه های تلویزیونی با موضوع ورزش از شبکه های تهران و العالم خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم ارتباط میان شهروندان با سازمان ورزش همچنان ادامه داشته باشد. ما در سال 16 میلیون مراجعه کننده داریم که شامل استفاده 2 تا 3 میلیون تهرانی از سانس های ورزشی ماست و حفظ ارتباط میان شهروندان و ما بسیار مهم است که تلاش شده با این نوع برنامه ها، این ارتباط حفظ شود.

وی از بازدید دائمی از 200 مجموعه ورزشی زیر نظر سازمان ورزش و سایر مجموعه های ورزشی که برون سپاری شده و 415 مجموعه ورزشی که در مناطق هستند، خبر داد و اظهار داشت: برای نظارت بر اجرای دستورالعمل تعطیلی این مراکز 8 گروه نظارت های لازم را به طور مداوم انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین از تدارک برنامه هایی برای ورزش همگانی و ورزش بانوان پس از اتمام این بیماری از کشور خبر داد.