۰ نفر

خیابان ولیعصر ضدعفونی می‌شود

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
کد خبر: 422573
خیابان ولیعصر ضدعفونی می‌شود

عملیات ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر از میدان تجریش تا راه آهن به طول هجده کیلومتر آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، موضوع ضدعفونی کردن معابر و خیابان های اصلی شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا موضوع مهمی است.

از این رو از صبح امروز کار گندزدایی و ضدعفونی کردن بلندترین خیابان کشور یعنی خیابان ولیعصر از سوی مأموران شهرداری تهران آغاز شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این خصوص گفت: امروز بیش از 1500 نفر از مأموران شهرداری تهران در بخش هایی نظیر خدمات شهری، سازمان بوستانها، سازمان پسماند و سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر دست به کار شده اند.

وی افزود: طول این مسیر به سه بخش تقسیم شده است که از میدان تجریش تا میدان وکن به عهده سازمان بوستانها قرار داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ضدعفونی کردن محدوده میدان ونک تا خیابان انقلاب و جداره های آن توسط سازمان آتش نشانی شهر تهران انجام خواهد گرفت.

ملکی تصریح کرد: قطعه سوم یعنی از خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن هم به عهده سازمان مدیریت پسماند قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در این مسیر مبلمان شهری، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، دکه های مطبوعاتی و به طور کلی همه المان های شهری و جداره های خیابان ضدعفونی خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: همکاران من در سازمان آتش نشانی شهر تهران با استفاده از دستگاه‌های سنگین و دستگاه های سبک روی دوشی اقدام به این کار خواهند کرد.

ملکی در پاسخ به این سوال که به نظر شما این اقدام چه قدر زمان نیاز دارد گفت: ما براساس زمان بندی انجام گرفته تلاش می کنیم تا ظهر امروز تکه به ما سپرده شده را ضدعفونی کنیم.