۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران:

پایانه‌های ورودی شهر تهران محل قرنطینه ندارد

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷
کد خبر: 422116
پایانه‌های ورودی شهر تهران محل قرنطینه ندارد

مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با بیان اینکه در پایانه های ورودی شهر تهران محل قرنطینه وجود ندارد، گفت: به دنبال فعال کردن فروش آنلاین در مراکز میوه و تره بار هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، رضا کرمی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در نشست مشترک مدیران شهری در رابطه با کنترل ویروس کرونا که با حضور نمایندگان سازمان بهداشت جهانی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: امروز به خیلی از مدیران شهرداری تهران غبطه می‌خورم که امروز به این شکل در صحنه ایستاده‌اند و در خط مقدم مقابله با این ویروس ایستاده‌اند.

کرمی محمدی با اشاره به اینکه در شهرداری تهران با همکاری همه مدیران پنج کارگروه تشکیل شده تا کارها بر اساس یک روال منظم دنبال شود گفت: این کارگروه ها نظیر کارگروه بودجه و منابع انسانی است با ریاست یکی از مدیران کار خود را شروع کردند.

وی با بیان اینکه هر کدام از این کارگروه‌ها تا امروز یک جلسه غیرحضوری برگزار کرده و روزهای یکشنبه و سه شنبه هم جلسات داخلی را برگزار کرده اند اظهار داشت: در کارگروه مدیریت بهداشت محیط و دفع پسماند شرکت بهره برداری مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، سازمان پایانه‌های مسافری عضویت دارند.

وی افزود: یکی از مشکلات ما این است که ما در پایانه‌های ورودی شهر تهران محل قرنطینه نداریم اما تمام تلاش مان را می کنیم تا مسافران ورودی به شهر تهران عامل انتقال بیماری نباشند.

کرمی محمدی گفت: به شدت دنبال آن هستیم که فروش آنلاین را در مراکز میوه و تره بار فعال کنیم و مدیران این بخش هم به ما وعده داده اند که ظرف یک هفته آینده این اقدام صورت گیرد.