۰ نفر

معاون عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با اقتصادآنلاین:

تشریح آخرین وضعیت رفع معارض‌های پروژه شهید رستگار و بروجردی/ پایان کار مجموعه فرهنگی رازی تهران

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۶
کد خبر: 420808
تشریح آخرین وضعیت  رفع معارض‌های پروژه شهید رستگار و بروجردی/ پایان کار مجموعه فرهنگی رازی تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پایان پروژه مجموعه فرهنگی رازی و بهره‌برداری آزمایشی آن خبر داد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ صفا صبوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام رفع معارض از دو پروژه شهید رستگار و بروجردی به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: 2، 3 پلاک بزرگ که سد کار شده بود تملک و درحال حاضر 6پلاک دیگر باقی مانده که حاضر به تخلیه نیستند.

او ادامه داد: البته پروژه فعال است و به پیشرفت 96درصدی رسیده است. نیروهای ما پلاک به پلاک که آزاد می‌شود، کار را جلو می‌برند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم از قوه قهریه استفاده کرده و خانه‌ها را آن هم نزدیک به عید نوروز تخریب کنیم اما از ماده 9 «دستور قضایی برای تخریب» برای متقاعد کردن مالکان برای تخلیه و فروش استفاده می‌کنیم.

صبوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان تکمیل پروژه شهید رستگار گفت: تمام تلاشمان این است که تا پایان سال پروژه را تکمیل کرد اما در نهایت به دلیل وجود معارض هم که نتوانیم تا پایان سال تکمیل کنیم، قطعا ماه‌های اول سال آتی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین گفت که؛ پروژه شهید بروجردی نیز به دلیل وجود معارض تا پایان سال تکمیل نخواهد شد اما پروژه احداث مجموعه فرهنگی طغرل تکمیل شده و درحال بهره‌برداری آزمایشی از آن هستیم.