۰ نفر

دلیل کندی احداث پروژه مصلی چیست؟

۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 418150
دلیل کندی احداث پروژه مصلی چیست؟

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخشی از سازه‌های پروژه مصلی فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد، گفت: مصلی نماد تهران است و مدیریت پروژه باید وضعیت تکمیلی مصلی را تسریع بخشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ، درباره مطالبه برخی از مخاطبین «فارس من» مبنی بر لزوم تکمیل پروژه مصلی تهران اظهار داشت: این پرژوه بسیار وسیع است و بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود؛ تاکنون قسمت‌های مختلفی از آن ساخته شده ولی هنوز به اقدامات تکمیلی نیاز دارد.

وی افزود: دسترسی‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی آن باید تکمیل شود و داخل مصلی نیز پروژه هنوز نیمه‌تمام بوده که البته هر چند تکمیل آن بر عهده شهرداری نیست ولی اقداماتی در این راستا توسط شهرداری انجام گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر برخی از مواقع اقامه نمازجمعه ،برگزاری مراسم عید و یا نمایشگاه‌های فرهنگی در مصلی انجام می‌گیرد ولی باید تکمیل آن تسریع شود.

خلیل‌آبادی در پاسخ به اینکه گره کار در تکمیل نشدن پروژه مصلی چه بوده است؟ گفت:‌ عدم پشتیبانی مالی و لجستیکی، گره کار است شهرداری نقش خاصی ندارد و باید مدیریت پروژه وضعیت تکمیلی مصلی را تسریع بخشد.

وی بیان داشت: بخشی از سازه‌های مصلی در حال قدیمی شدن است چرا که مربوط به 20 سال پیش بوده و اکنون نیاز به بازسازی احساس می‌شود.

این عضو شورای شهر گفت:‌ پروژه مصلی یک پروژه فرهنگی محسوب می‌شود و نماد و برندی برای تهران است لذا تکمیل شدن آن ضرورت دارد و در اختصاص بودجه‌ها باید در اولویت باشد تا از این وضعیت نیمه‌کاره رها شده و کار به اتمام برسد.

وی عنوان کرد: شهرداری همیشه از این پروژه حمایت کرده و تا کنون اقدامات مؤثری نیز صورت گرفته است.

 شهریور امسال رئیس شورای شهر و تعدادی از اعضای شورا از پروژه مصلای تهران بازدید کردند و قرار شده بود شهرداری همکاری‌هایی برای تکمیل این پروژه داشته باشد.