۰ نفر

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی:

آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ابتدای اسفند ماه

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸
کد خبر: 416067
آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ابتدای اسفند ماه

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از ابتدای اسفند ماه آغاز میشود.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ «عمار سعیدیان فر» در مورد جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در سال٩٩ با بیان اینکه خبرنگاران برای ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری می‌بایست به سامانه «تهران من» وارد شوند، گفت: از ابتدای اسفند ماه سامانه برای ثبت نام خبرنگاران باز خواهد شد و خبرنگاران محترم میتوانند همانند سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده و مدارک خود، اعم از مدرک اشتغال به کار خبری یا بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

وی در ادامه  از اعمال تغییرات جزئی در عوارض طرح های ترافیکی سال٩٩ خبر داد و گفت: موضوع رزرو روزهای تردد در محدوده های ترافیکی در سال جاری کمتر جدی گرفته شد این در حالیست که سال آینده این مهم بصورت جدی تر دیده شده است و مالکین خودروها به منظور تردد در محدوده های ترافیکی باید روزهای تردد خود را رزرو کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه ی عوارض ورود به محدوده های ترافیکی از ٢٣ هزار تومان  در سال ٩٨ به ٢٨ هزار تومن در سال ٩٩ افزایش یافته است تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر مقرر شد، ضریب ١ که برای محاسبه ی عوارض ورود به محدوده در نظر گرفته شده برای آن دسته از شهروندانی که حساب شهروندیشان دارای شارژ است ٠/٨ محاسبه شود و در عین حال فرصت یک ماهه پرداخت عوارض نیز برداشته خواهد شد .

سعیدیان فر در ادامه اظهار داشت : در سال ٩٩ ، تخفیف معاینه فنی برتر که در سال جاری ٢٥ درصد بود ٣٠ درصد در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: لایحه عوارض ورود به محدوده های ترافیکی در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده است و اکنون جهت تایید به فرمانداری تهران ارسال شده است.