۰ نفر

در حاشیه صحن شورا مطرح شد؛

ماجرای برکناری شهردار منطقه ۹ از زبان رییس شورا

۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹
کد خبر: 415789
 ماجرای برکناری شهردار منطقه ۹ از زبان رییس شورا

رییس شورای شهر تهران گفت: مفاخریان به دلیل عدم مدیریت حواشی پیش آمده در رابطه با پروژه زیرگذر استاد معین برکنار شده است.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در حاشیه برگزاری صد و نود هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و به مسائل داخلی شورا اشاره شد.

وی تصریح کرد:‌در این جلسه چند مسئله از جمله رفتاری که بعضا صدا و سیما با برخی از اعضای شورای شهر تهران انجام می‌دهد به طوری که در برخی از مواقع از آنها برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما دعوت به عمل می‌آورد اما به محض اینکه اعضا در سازامن صدا و سیما حاضر می‌شوند به آنها اعلام می‌کنند که برنامه آنها لغو و حضور آنها آفیش نشده است.

هاشمی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز به مسئله حواشی پیش آمده در ارتباط با پروژه زیرگذر استاد معین  پرداخته شد و در واقع اعضای شورای شهر تهران در این زمینه نظرات خود را مطرح کردند و عنوان شد که چرا قبل از افتتاح این پروژه اعضای شورایاری محله در این زمینه پیگیریهای لازم را نکردند و در واقع نظرات اهالی منطقه را به شورا منتقل نکردند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به برکناری مفاخریان شهردار منطقه 9 به دلیل عدم مدیریت حواشی پیش آمده در رابطه با پروژه زیرگذر استاد معین اشاره کرد و گفت: با توجه به برکناری وی به دلیل این موارد اعضای شورای شهر تهران درخواست کردند که این موضوع در کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران پیگیری شود.

هاشمی ادامه داد: در ادامه جلسه هم اندیش شورای شهر تهران همچنین به زمان بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری تهران اشاره شد و گفت": در همین زمینه و با توجه به زمانبندی انجام شده در کمیسیونهای مربوطه قرار شد بررسی لایحه از اول اسفندماه در دستور کار شورا قارر گیرد.

وی تصریح کرد: نحوه حضور اعضای شورای شهر تهران در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه اعضا به صورت گروهی یا تک در این مراسم شرکت کنند نیز در جلسه هم‌اندیشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هاشمی در پایان گفت در انتهای جلسه امروز نیز به انتخابات مجلس در دوم اسفندماه و همچنین لیست‌های حاضر در انتخابات پرداخته شد.