۰ نفر

ارائه بودجه۹۹ شهرداری تهران یکشنبه آینده به شورای شهر

۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۱۵
کد خبر: 412889
ارائه بودجه۹۹ شهرداری تهران یکشنبه آینده به شورای شهر

معاون شهردار تهران از تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران در روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حامد مظاهریان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران که با حضور مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمانها و شرکتهای تابعه حوزه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران برگزار شد؛ اظهارکرد: تغییرات مدیریتی لازمه تمام سیستمهای اداری است و لزوما دارای بار منفی نیست. تجارب موفق مدیریت منابع انسانی بر این امر استوار است که راهکار جابجایی افراد در سیستم های سازمانی می تواند به بروز استعدادهای مختلف فردی و مدیریتی، ایجاد انگیزه، مشارکت، نوآوری و خلاقیت در کار و در نهایت ارتقای بهره وری در سازمان منجر شود.

وی با اشاره به جنس فعالیت های برون بخشی معاونت برنامه ریزی و درون بخشی منابع انسانی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی نقش سیاستگذاری، میانجی گری، اتصال و تعامل بین شورای شهر و شهرداری و بین سایر بخش های شهرداری تهران را ایفا می کند اما معاونت منابع انسانی با وجود اینکه ظاهرا مختص کارکنان شهرداری است؛ بخش حساستر و گاها پیچیده تر است و باید ویژگی های چند وجهی این حوزه در تمامی سطوح تصمیم گیری لحاظ شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اذعان کرد: در دوره پیش رو تلاش داریم با بهره گیری از کار تیمی و تعامل درون و برون بخشی، سیاست ها و رویکردهای مشخص مدیریت شهری را در حوزه برنامهریزی و منابع انسانی پیش ببریم. بنابراین بنا به موضوع، ناگزیر به اصلاح ساختار، جابجایی مدیران یا تغییر فرایندها هستیم.  

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه قرار بود بودجه سال ۹۹ پس از تصویب متمم بودجه به شورای شهر ارائه شود، اعلام کرد: لایحه بودجه سال ۹۹ آماده است و روز یکشنبه آینده (۱۳ بهمن ماه) به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، مظاهریان در ادامه سخنان خود، از محمد صادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران حرفهای و با تجربه شهرداری یاد کرد که در یک مجموعه یکپارچه تلاشهای خود را در پیاده سازی شعارهای مدیریت شهری و شهرداری انجام داده است و از همکاریهای وی تقدیر کرد.